Stua blir nok overkill, men jeg er glatt Harry nok til å trives med en sånn i mancaven
no problem om du har eget rom til winderHåper det er manuelt opptrekk og ikke automat på de bordene. Tenk å bære rundt på de for å stramme fjæra...
Veldig fin, MEN... "MADE IN GERMANY"
(TS-formateringen fjerner de 74 mellomrommene jeg hadde mellom IN og GERMANY.
Helt enig, jeg hengte meg bare opp i hvordan de valgte å sentrere "Made In Germany" på skivaMye bra fra GERMANY.
no problem om du har eget rom til winder
Mitt svar: Kjøpte nettopp en brukt, komplett, norsk Omega PO. Har kost meg med Sinn, Panerai, Oris, etc i det siste. Venter på en annen «rimelig» klokke de nærmeste dagene.Det er få ting her i verden som trigger meg mer enn denne evige prisgaloppen i klokke-markedet - vi er langt forbi punktet hvor man velger å betale litt mer for kvalitet eller håndverk - nå handler det kun om å presse prisen oppover for å se hvor mange invistorer og idioter som finnes der ute.
Jeg forstår at mange kanskje ikke er like kritisk til dette som meg her inne, men på ett eller annet tidspunkt så må jo folk begynne å stille spørsmål med hva de faktisk betaler penger for?