WOW!
Fortsatt meget gode sjanser til å vinne denne!
Konkurranse: Vinn en G-SHOCK Gravitymaster GR-B200!
Kanskje er det du som stikker av med den nye råtassen fra G-SHOCK?www.tidssonen.no
Bestilte for ett par mnder siden (hos ad) og fikk beskjed om 18-24mnd, så hvis den kun er to uker nå er jo det fint (men tror som vanlig urverket er litt på bærtur).5k for å slippe to år i kø høres ikke urimelig ut, med mindre leveringstiden har minsket betraktelig?
Folk betaler jo det femtendobbelte for å vente på en sub så lenge?
5k for å slippe to år i kø høres ikke urimelig ut, med mindre leveringstiden har minsket betraktelig?
Folk betaler jo det femtendobbelte for å slippe å vente på en sub så lenge?
Revet vekk, og det med 34,8mm kasse. Når det er sagt, så skjønner jeg godt at folk har hevet seg på!Ellers så er Squale på farten og slår Blancpain på heimebane .
Men kjør på, håper urverket leverer kjapt og smertefritt!
En kompis var nylig innom Bjerke for å bestille BB58. Han fikk nei.6.4k for å slippe opp mot to år i kø
Angående Sub så er det vel slik at mange betaler veldig mye mer enn veiledende ikke bare for å slippe venteliste, men for at de rett og slett ikke får lov til å stå på venteliste.
Jeg har enda ikke hørt om noen som ikke har fått lov til å vente på en Tudor. Her kan jeg selvsagt ta feil.
Men kjør på, håper urverket leverer kjapt og smertefritt!
En kompis var nylig innom Bjerke for å bestille BB58. Han fikk nei.
Hvor nylig? Var innom for et par måneder siden. Kompis kunne sette seg på liste men vi fikk inntrykk av at Tudor begynte å slite med å klare levering ila 24 måneder, og at ventelister som strakk seg over to år var lite ønskelig. Men, "enn så lenge" var det mulig å bestille...En kompis var nylig innom Bjerke for å bestille BB58. Han fikk nei.
To-tre uker siden. Han fikk beskjed om at det ikke var mulig å sette seg på liste, dessverre.Hvor nylig? Var innom for et par måneder siden. Kompis kunne sette seg på liste men vi fikk inntrykk av at Tudor begynte å slite med å klare levering ila 24 måneder, og at ventelister som strakk seg over to år var lite ønskelig. Men, "enn så lenge" var det mulig å bestille...