Det går bra... Jeg er egentlig en stor tilhenger av Chaos Theory.
I min verdens oppfatning fins det ingen tilfeldighet.
Viste ikke om jeg skulle poste den her eller i humortråden.
Vis vedlegg 250625
Man kan si mye om den grønne trenden, men jeg må si den Glashütte i grønn virkelig er flott!
Politisk? Jeg velger å tro at det er markedsdrevet, en trend. Slik som det en stund har vært med vintage-inspirerte klokker, faux patina etc de siste årene.Grønne tallskiver kan bli nydelige og det er en god del jeg liker i år.
Til og med den grønn Nautilus som mange mener er kontroversiell.
Jeg har sett og prøvd en blå Nautilus "in the flesh" og var overrasket på en
Det er bare for dumt at hele "grønne tallskiver" greie for 2021 er tydeligvis politisk drevet.
Det føles da som vi må overbevises på alle måter: noe som skulle ikke bli nødvendig hvis endemålet var helhjertig.
Det ødelegger en del av sjarmen.
Politisk? Jeg velger å tro at det er markedsdrevet, en trend. Slik som det en stund har vært med vintage-inspirerte klokker, faux patina etc de siste årene.
Det kan jo selvsagt være at alle klokkeprodusentene er tvunget av politikerne (eller de som står bak politikerne) til å lansere grønne klokkeskiver. Eller det kan jo være at de samme produsentene har en tanke om at grønne klokkeskiver vil selge, akkurat nå.
Slik som at de fleste herrebukseprodusenter sånn omtrent samtidig finner på å lansere bukser med smale ben, med legg, med innsydd press, med oppbrett, brede beltestropper etc etc. Men det kan jo være slikt også er politisk bestemt?
Det kan jo selvsagt være at alle klokkeprodusentene er tvunget av politikerne (eller de som står bak politikerne) til å lansere grønne klokkeskiver. Eller det kan jo være at de samme produsentene har en tanke om at grønne klokkeskiver vil selge, akkurat nå.
Slik som at de fleste herrebukseprodusenter sånn omtrent samtidig finner på å lansere bukser med smale ben, med legg, med innsydd press, med oppbrett, brede beltestropper etc etc. Men det kan jo være slikt også er politisk bestemt?
Har skrevet noen ord om DR2-dokumentaren som nå er tilgjengelig på NRK nett-tv