chrbir
Støttemedlem
Ble for litt siden spurt av en tenåring hva klokka var og svarte «kvart over tre». Dette var helt uforståelig for han, så jeg måtte oversette til «femten-femten», det skjønte han
Dårlige fremtidsutsikter for klokkeindustrien og hobbyen vår tenker man kanskje.
Neida, det løser seg nok
Lydsignaler, væske og vandrende timer: Klokkeverdens rareste måter å vise tiden på
Mekaniske klokker for de som ikke riktig husker om det var den lille eller store viseren som angir timene – men også for genuint klokkeinteresserte med sans for særegen mikromekanikk.finansavisen.no
Nytt fra Tudor
Kommer vel litt an på om du er en WIS eller en inviiiiiistorBlancpain ff 38 eller explorer 36mm?
Blancpain ff 38 eller explorer 36mm?
Er jeg invistor siden jeg valgte 36mm Explorer?Kommer vel litt an på om du er en WIS eller en inviiiiiistor
Alle som liker, kjøper eller eier Rolex er invistorer. Her er det alle over en kam-prinsippet som gjelderEr jeg invistor siden jeg valgte 36mm Explorer?
Ja det er «noe» med proporsjonene på 38utgaven. Spes på bilder. På armen var den lett å leve med. I beste stil sporer jeg helt av; tenker du Bathyscaphe 43 med sin størrelse hadde fungert som eneste ?FF38 synes jeg har helt feil proporsjoner. Den nye Explorer er etter min mening en helt perfekt explorer.
Synd jeg ikke får kjøpt den ny.
Fy søren, her har jeg unngått Rolex i alle år. Og når jeg endelig får tak i den éne jeg ville ha (og skal ha til jeg krøker) så er jeg automatisk invistor!Alle som liker, kjøper eller eier Rolex er invistorer. Her er det alle over en kam-prinsippet som gjelder
FF38 synes jeg har helt feil proporsjoner. Den nye Explorer er etter min mening en helt perfekt explorer.
Synd jeg ikke får kjøpt den ny.
Desember. Ryktet sier en 42mm kommer med tiden og.Trodde du lå et sted mellom Herman Flesvig og Katarina Flatland på bjerkelista?
Når kommer den 40mm ikke-limiterte Blancpainen i salg igjen?