Får håpe det ikke er verre enn som så, for jeg savner den litt. Spesielt nå som våren kommerI forfjor tok det en måneds tid. Kom tilbake med fyldig dokumentasjon.
LarsB
Får håpe det ikke er verre enn som så, for jeg savner den litt. Spesielt nå som våren kommerI forfjor tok det en måneds tid. Kom tilbake med fyldig dokumentasjon.
LarsB
Hva synes dere om denne fremprovoserte aldringen;
Hva synes dere om denne fremprovoserte aldringen;
Deler noen tanker om Grand Seikos første mekaniske kronograf.
Tett på Grand Seiko Tentagraph
Det japanske merkets første mekaniske kronograf er moderne Grand Seiko på godt og vondt.www.tidssonen.no
Kronograf-modulen har på sin side kolonnehjul og vertikal clutch, og er i følge Grand Seiko utviklet eksklusivt Tentagraph.
Det japanske merkets første mekaniske kronograf er moderne Grand Seiko på godt og vondt.www.tidssonen.no
Ikke min oppdagelse, men kronografmodulen i 9SC5-verket i Tentagraphen ser ut til å være en variant av det relativt rimelige NE88-verket til Seiko.
Vis vedlegg 327434Vis vedlegg 327435Vis vedlegg 327436
NE88
Vis vedlegg 327439Vis vedlegg 327440
Noen som vet om det er et krav at lenka justeres av AD? Fikk akkurat en Oris ProPilot X i posten fra Urmaker Larsen, og jeg lurer på om jeg kan gå til nærmeste urmaker for å få lenka justert, eller om det kan skape issues?
Tankene gikk med en gang i retning av denne...
Vis vedlegg 329955
Beklager, men for meg var denne skuff.
Christopher Ward med lansering i dag av sin vri på sportsklokke med integrert lenke:
The Twelve Loupe Landing
A slim ‘dodecagonal’ case. An extraordinary integrated bracelet. And a textured 3D dial that’s impossible to ignore. Available as a steel automatic or a titanium chronometer.www.christopherward.com
Skjønner ikke helt hvem denne er siktet mot, 25k er ikke i budsjettklasse, men du får heller ikke noe spesielt. Skal de liksom rake opp alle som føler at PRX er «for billig»??Christopher Ward med lansering i dag av sin vri på sportsklokke med integrert lenke:
The Twelve Loupe Landing
A slim ‘dodecagonal’ case. An extraordinary integrated bracelet. And a textured 3D dial that’s impossible to ignore. Available as a steel automatic or a titanium chronometer.www.christopherward.com