Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
Et år i klokker: Jørgen Erdahl
Personlige favoritter og høydepunkter fra 2023 – og noen tanker om det som kommer.www.tidssonen.no
...og der var det min tur til å dele noen tanker om året som var og tiden som kommer
Årsavslutning: Jon Henrik Haraldsen
Høydepunkter fra klokkeåret som var – og noen betraktninger rundt tiden vi går i møte.www.tidssonen.no
Den var faktisk skikkelig fin! Kunne dog ønske de kunne ha lukket baklokk når det ikke er mer spennende finish på urverket.Vis vedlegg 356689
Ja så enkelt kan det gjøres. Gud bedre så flott!
Ja heldigvis en quickfix; å bære uret med skiven oppDen var faktisk skikkelig fin! Kunne dog ønske de kunne ha lukket baklokk når det ikke er mer spennende finish på urverket.
Stockholm har fått en ny destinasjon for klokkeinteresserte!
Watches of Scandinavia åpner butikk i Stockholm
Blant 14 merker er Von Doren et lite stykke Norge i ny svensk klokkebutikkwww.tidssonen.no
Hei,Veldig artig konsept.
Det er mer en S'en som er likheten mellom Sveits og Skandinavia.
Litt rart at ikke Bruvik også kom med som norske merke.
8
Jeg er arbeidsgiver selv og jeg kan forsikre dere alle sammen om at man overhodet ikke trenger å være overlege for å besitte den holdningen - klokkesamling er heller ikke vesentlig å ha i så måte."Overlege Even Mjøen går heller på Nav enn å selge klokkesamlingen."
Klokkesamler: – Jeg tipper mange næringslivsledere ble glade da Apple Watch kom (+)
Overlege Even Mjøen går heller på Nav enn å selge klokkesamlingen.www.dn.no
Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil - men vil ikke NAV åpne samtalen med "Selg klokkesamlingen" eller noe tilsvarende hvis problemet er manglende likviditet?"Overlege Even Mjøen går heller på Nav enn å selge klokkesamlingen."
Klokkesamler: – Jeg tipper mange næringslivsledere ble glade da Apple Watch kom (+)
Det vel kanskje ikke det første man nevner hvis man skal krafse litt i kassa til skattebetalerne...Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil - men vil ikke NAV åpne samtalen med "Selg klokkesamlingen" eller noe tilsvarende hvis problemet er manglende likviditet?
"Overlege Even Mjøen går heller på Nav enn å selge klokkesamlingen."
Ja! (Ikke at du er gammel). Dette savner jeg også, både spennende for alle og hyggelig for den som har handlet. @Jon Henrik, det hadde vært flott med en egen utpakning tråd under hoved gruppen «Tidssonen», denne ville raskt blitt populærSavner de mange unboxing-trådene på TS for 10-15 år tilbake. Begynner jeg å bli gammel?