Syntes det "mursteinmønsteret" er litt for tydelig kanskje. Mulig @MINUTE_REPEATER vil veie inn?
Skal vel holde hardt om den er ekte, men mirakler har hendt før
Syntes det "mursteinmønsteret" er litt for tydelig kanskje. Mulig @MINUTE_REPEATER vil veie inn?
Ja, for da er jeg NØDT til å kjøpe den nye Ingenieur'en.Blir jeg nødt til å kjøpe denne, siden jeg er lokomotivfører?
Introducing: The Gérald Genta-Designed Credor Locomotive Makes A Comeback
✓ Today, Credor reintroduces a Gérald Genta design from the late 1970s ✓ The Credor Locomotive ✓ Read all about it here ✓www.fratellowatches.com
Min mor har denne, SRP839J1, 34mm, synes den er ganske fin:Tar gjerne innspill på gavetips til en kvinne, ca 35-38 mm, automatisk, helst rundt 4-5000 kr. Nytt eller pent brukt.
Sett på denne, men fargen er jo potensielt litt elsk/hat. https://www.finn.no/349024349 og får ikke sett den før kjøp.
Kanskje den eller en annen form for Presage eller cocktail time er veien å gå.
Godt spørsmål, jeg har i grunnen aldri forstått poenget med tourbillon i det hele tatt, men det er muligens bare egen ignoranse og manglende innsikt. Om noen vil forklare meg hva som er sjarmen med det så feel freeInteressant hvordan Olivier Mory/BCP Tourbillons har gitt drøssevis av små og litt større merker tilgang til å sette en tourbillon på menyen de siste årene. Det appellerer like mye til meg som Frederique Constant og TAG Heuer sine in-house "billig-tourbilloner".
Og spørsmålet er om egentlig noen kjøper disse klokkene?
Det er vel en slags demonstrasjon av hvor presist og avansert man kan produsere et mekanisk urverk. Sikkert dårlig forklart, men jeg jeg er rimelig sikker på at det har med presisjon å gjøre samt å annullere muligheten for at tyngdekraften skal påvirke nøyaktigheten.Godt spørsmål, jeg har i grunnen aldri forstått poenget med tourbillon i det hele tatt, men det er muligens bare egen ignoranse og manglende innsikt. Om noen vil forklare meg hva som er sjarmen med det så feel free
Tidevannsvisning derimot, det er en kul og praktisk komplikasjon! Vil vanligvis ikke ha flere komplikasjoner enn time, minutt og sekundviser, men tidevannsvisning skulle jeg gjerne hatt på sommerklokken
Takk for forklaring, det var vel omtrent sånn min forståelse av det var ogsåDet er vel en slags demonstrasjon av hvor presist og avansert man kan produsere et mekanisk urverk. Sikkert dårlig forklart, men jeg jeg er rimelig sikker på at det har med presisjon å gjøre samt å annullere muligheten for at tyngdekraften skal påvirke nøyaktigheten.
Selv har jeg heller aldri helt skjønt poenget og langt mindre prisen.
Selv synes jeg månefase er en sjarmerende komplikasjon. Men nå er jeg biast siden jeg akkurat har fått min første
Helt enig. Er det noe jeg aldri greier å holde styr på så er det akkurat det.En nyttig komplikasjon for min del, men dessverre svært sjeldent og finne! Er ukenr. visning.
Vis vedlegg 371614
Det er bare kult å se på og noe som fremmer eksklusivitet.Interessant hvordan Olivier Mory/BCP Tourbillons har gitt drøssevis av små og litt større merker tilgang til å sette en tourbillon på menyen de siste årene. Det appellerer like mye til meg som Frederique Constant og TAG Heuer sine in-house "billig-tourbilloner".
Og spørsmålet er om egentlig noen kjøper disse klokkene?