Neste scanning skjer på terminal og ja det kan ta litt tid å komme seg dit.Noen som har opplevd at pakker står som "innlevert på posten" i flere dager uten at det skjer noe? Den som venter på noe godt ..
Ja, har hatt det flere ganger, opptil 5 dager.... Mest på pakkekategorien opp til 5 kg / skoeskestørrelse.Noen som har opplevd at pakker står som "innlevert på posten" i flere dager uten at det skjer noe? Den som venter på noe godt ..
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.
Det kommer an på hvilken klokke du skal ha den på. Jeg liker Oysterflex godt på Rolex.
Hvis du skal ha noe som ikke er OEM ville jeg tatt en titt på Swimskin fra Rubber B. Kommer i flere utførelser og størrelser til flere merker.
Jeg skal selv ha det på DS-2, men er nysgjerrig på hva folk gjør generelt Ingen ting er like stilig som en blank svart skinnrem spør du meg, men så var det det med bading da!
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.
Jeg ville sett på milanese mesh. Lett den mest stilige/formelle lenketypen, og helt fin til bading.Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper