Ølutsalg ...? Finnes sånne ennå..?Jeg gjør det samme. Stiller klokka sånn at den er 100% i helgen for å rekke ølutsalget på lørdag, samt få med den siste drinken før baren stenger natt til søndag. De andre dagene er det ikke så farlig.
Ølutsalg ...? Finnes sånne ennå..?Jeg gjør det samme. Stiller klokka sånn at den er 100% i helgen for å rekke ølutsalget på lørdag, samt få med den siste drinken før baren stenger natt til søndag. De andre dagene er det ikke så farlig.
Finnes det noen liste over Chronometers som er i salg idag?
Helt rett @DoDe Dette har ingen ting med entusiasme å gjøreJeg har aldri tenkt at dette har noe med entusiasme i den ene eller andre retningen å gjøre
Har ca 7.5+ på victorinoxen.blir jo fort et par minutter på 2 uker +De fleste med nøyaktighet som førsteprioritet går nok for en høypresisjons-quarts, eller en smartklokke som synker mot telefonen eller gps-satellitter.
Cosc-sertifikatets krav er langt dårligere enn selv en tusen kroners g-shock.
Selvsagt er det kult når den mekaniske klokka di går supernøyaktig, men jeg tror ikke det kommer høyt på kravspesifikasjonen når de aller fleste velger seg en mekanisk klokke (?) Alt er relativt da. Jeg er ikke så fornøyd når Seiko-er pusher +45 sekunders spec-en sin, jeg heller.
Har ca 7.5+ på victorinoxen.blir jo fort et par minutter på 2 uker +
Still klokka.Har ca 7.5+ på victorinoxen.blir jo fort et par minutter på 2 uker +
Det gjør jeg også.men har jo bare 2 klokker.så rullerer ikke så ofteJa, men du trenger jo ikke vente 14 dager med å stille den igjen. Jeg stiller klokka hver gang jeg tar opp en fra boksen for å ta den på, jeg.
Får vente noen dager,så bytter jeg til connecten.Da blir inox’n liggendes til den stopper.Så blir det vel bytte i februar en gang.da stiles tid og datoStill klokka.
Du kan vel stille klokka selv om du bruker den?Det gjør jeg også.men har jo bare 2 klokker.så rullerer ikke så ofte