Klokkekjøp fra utlandet

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
Hei.

Nå har jeg for første gang kjøpt klokke fra utlandet. Har alltid handlet i Norge tidligere.
Men - klokken er fortsatt kjøpt i Norge. Jeg måtte slå til på denne fra et TS medlem da jeg var på ferie i Spania, så når jeg kom hjem i går, så stod det en hyggelig boks og ventet på meg på "kaffebordet" :)

Jeg måtte jo også teste en av verdens mest kjente klokker - så sikkert ikke en spennende unboxing for dere, men for meg var det absolutt det!

En flott SubC 116610 LN.

Fortsatt god dag!

Redigert:
Gratulerer med keeper :) Denne gir så godfølelse uansett antrekk at den bør beholdes lenger enn noen dager :)

Gratulerer med keeper :) Denne gir så godfølelse uansett antrekk at den bør beholdes lenger enn noen dager :)

Det tror jeg også. Derfor jeg kjøpte den. Hadde en SD4000 tidligere, og det er vel den jeg har savnet mest av alt jeg har hatt og solgt.
Denne er perfekt til dress (som jeg bruker daglig på jobb), perfekt til casual og perfekt til svømmehallen/fritidsaktiviteter med ungene. Trenger aldri ta den av armen.

Angrer du allerede?

Angrer er vel å ta i, jeg mener jeg gjorde rett ved å bytte den bort der og da (noen ganger er en sub mer gangbart enn cash!), men jeg må vel si at jeg savner den. Uansett hvor "enkel og vanlig" den er, så er det noe med en sub på armen. Det er kvalitet, ren stil og god følelse hele veien. Hvis man sliter med å velge hvilken klokke man skal ha på seg om morgenen, så er det alltid løsbart ved å ha en sub i boksen. Funker til alt! Kler alt av reimer/straps også. :)

Angrer er vel å ta i, jeg mener jeg gjorde rett ved å bytte den bort der og da (noen ganger er en sub mer gangbart enn cash!), men jeg må vel si at jeg savner den. Uansett hvor "enkel og vanlig" den er, så er det noe med en sub på armen. Det er kvalitet, ren stil og god følelse hele veien. Hvis man sliter med å velge hvilken klokke man skal ha på seg om morgenen, så er det alltid løsbart ved å ha en sub i boksen. Funker til alt! Kler alt av reimer/straps også. :)

Helt enig med deg :) Ikke lenge til du har en Sub igjen mao.