Klokkekjøp fra utlandet

Nå har du hatt denne noen dager @MrMstone. Jeg er spent på å høre om du fortsatt er like forelsket? Har hatt min i snart 2 år og er fortsatt like forelsket hver dag. For meg er dette foreløpig en keeper. Gratulerer :)

Redigert av en moderator:
Nå har du hatt denne noen dager @MrMstone. Jeg er spent på å høre om du fortsatt er like forelsket? Har hatt min i snart 2 år og er fortsatt like forelsket hver dag. For meg er dette foreløpig en keeper. Gratulerer :)

Jepp @KMK9000 - jeg er fortsatt nyforelsket. Og blir mere forelsket for hver dag. Jeg la ut en annonse om bytte mot en TT før jeg fikk den på armen (jeg var i Spania mens jeg kjøpte den), da jeg trodde at jeg helst ville ha en TT. Men etter som dagene nå har gått, så heller jeg mer og mer mot å beholde min SS. Den passer til alt. Dress (alle skjorter), fritidsaktiviteter/treningsstudio, casual. En klokke du aldri trenger å ta av armen om man vil.

Jeg har prøvd mange klokker de siste månedene, og det stemmer at det å ta på en Sub gir en helt spesiell følelse/kvalitetsfølelse.

For meg så kunne den KANSKJE med fordel vært 41-42mm men ikke noe mer. Men 40mm fungerer helt fint.

Redigert av en moderator:
Haha.. det tok ikke lang tid.. :) Her går det andre veien - sikler fortsatt etter en TT. Antakeligvis for å ha den litt og så selge den og kjøpe SS igjen. Hvem vet..

Hehe, sånn er det! Prøver selv å roe ned litt nå. Bruke klokkene over litt tid. Og rette kjøpslysten mot noe annet, f.eks ekspirementere mer med reimer og få "ny" klokke for en billig penge! Til det er jo suben veldig godt egnet... :)

Hehe, sånn er det! Prøver selv å roe ned litt nå. Bruke klokkene over litt tid. Og rette kjøpslysten mot noe annet, f.eks ekspirementere mer med reimer og få "ny" klokke for en billig penge! Til det er jo suben veldig godt egnet... :)

Absolutt. Spennende å se om du klarer å roe ned nå da :) Har du forresten testa SD4000 hehe?