Det må være fire klokker jeg angrer spessielt på, først ut - GMT-Master 2 16710 "Coke" som var min første "ordentlige" klokke som virkelig smilte til meg, var kry som en hane når jeg bar den.
Med skranglelenke og det hele
Andre klokken er Panerai 312, den første og eneste klokken jeg har kjøpt ny hos AD.
Var en smule fornøyd når jeg gikk ut av butikken med den, ble dessverre solgt i et svakt øyeblikk
Tredje ut i rekken er Explorer 2, også solgt i et svakt øyeblikk for å i utgangspunktet finansere den nye.
Nå er midlene brukt opp og ingen ny har funnet veien til min arm, men en hvit 42mm kommer (det tar bare litt tid)
Og sist ut for denne gang er faktisk en Helson Shark Diver
En genial beater jeg har savnet ganske ofte, spessielt i sommer
Skal prøve å få tak i den nye 42mm versjonen når det forhåpenligvis dukker opp noen på bruktmarkedet.
samtidig som jeg drømmer om en med sort skive også
BUMP!
Merker at jeg savner denne
samtidig som jeg drømmer om en med sort skive også
Av slike årsaker har jeg sluttet å selge, nå kjøper jeg bare Dette er forøvrig en nydelig klokke, jeg har den både med hvit og sort skive. Selger jeg? Aldri !
AW
Den har jeg ikke solgt ennå, men om ikke lenge må den ut og jeg kommer til å angre bittert den dagen den forsvinner.
Min kjære 2254.50.
Den har jeg ikke solgt ennå, men om ikke lenge må den ut og jeg kommer til å angre bittert den dagen den forsvinner.
Min kjære 2254.50.
Ajaj. Trist melding til alle som proklamerer om sine klokker at "Denne er en keeper" og "denne skal aldri ut": Bla et halvt år tilbake og sjekk Minutemans holdning til 2254
Edit: MM, hva skjer? Skjønner at du har noe stort på gang, har du bestemt deg for at AT og monsteret kan dele fritidsklokkebehovet seg i mellom?
Jeg har jo blitt fortalt gjentatte ganger at hvis man proklamerer at dette er en "keeper" så forsvinner den ut etter en stund.
Intet avgjort ennå, men skal min "klokkedrøm" (p.t.) realiseres må det dessverre gå på bekostning av et par-tre Omegaer. Aquatimeren er en "keeper".
Nei, fillern, nå sa jeg det. Da forsvinner vel den også om en stund. Nei. nei, nei - NEI.