Klokken jeg aldri skulle solgt!

Har enn så lenge bare kjøpt, men det er vel sikkert ikke lenge til jeg er på "flippern" jeg også.
Problemet er jo at jeg ikke ønsker å kvitte meg med noen av klokkene mine, men noe offer må man vel gjøre for å nå målet... :(

Angrer på at jeg solgte denne, som var i topp stand. Vacheron Constantin med 1003 urverket. Hva tenkte jeg på:mad:

(
7_1887958106_hoved.jpg

Jeg angrer mest på alle jeg ikke kjøpte :D Jeg ender alltid opp med å kjøpe en tilsvarende senere, og alltid til en høyere pris. Jeg kan i fleng nevne Luftforsvarets Heuer, 5513, Redsub og vintage gull-Sub. Så gjenstår det å se om jeg snart kjøper meg en 1655 også, siden jeg ikke klarte å få ut fingeren her for litt siden ... ;)

Når det er sagt angrer jeg bittelitt på Paneraien jeg solgte her i vinter, den var jo et flott ur. I et svakt øyeblikk fikk jeg det for meg at Unitas og polert kasse var helt uinteressant :roll:

Det må være fire klokker jeg angrer spessielt på, først ut - GMT-Master 2 16710 "Coke" som var min første "ordentlige" klokke som virkelig smilte til meg, var kry som en hane når jeg bar den.
Med skranglelenke og det hele:D

5apano.jpg

Andre klokken er Panerai 312, den første og eneste klokken jeg har kjøpt ny hos AD.
Var en smule fornøyd når jeg gikk ut av butikken med den, ble dessverre solgt i et svakt øyeblikk:(

103fmva.jpg

Tredje ut i rekken er Explorer 2, også solgt i et svakt øyeblikk for å i utgangspunktet finansere den nye.
Nå er midlene brukt opp og ingen ny har funnet veien til min arm, men en hvit 42mm kommer (det tar bare litt tid):D

f224ib.jpg

Og sist ut for denne gang er faktisk en Helson Shark Diver:eek:
En genial beater jeg har savnet ganske ofte, spessielt i sommer:cool:
Skal prøve å få tak i den nye 42mm versjonen når det forhåpenligvis dukker opp noen på bruktmarkedet.

f28u93.jpg

Fantastiske mansjettknapper der...hvor får man tak i sånt noe? :p

Jeg tror det må bli salget av Day Daten min!

Hadde en strøken Rolex Day Date i gult gull fra 1997, med helt stram presidentlenke, fluted bezel og en flott gullfarget diamantskive med baguetter på kl. 6 og kl 9..

Selv om jeg solgte med grei fortjeneste, så har jeg savnet den siden.. Jonny solgte den i kommisjon til en som jobbet med å pumpe sort gull opp av havet..

Skal garantert ha meg en Day Date igjen!

Av slike årsaker har jeg sluttet å selge, nå kjøper jeg bare :) Dette er forøvrig en nydelig klokke, jeg har den både med hvit og sort skive. Selger jeg? Aldri ! ;)

AW:)

+1
Her er det kun kjøpe og ikkje selge. Har ikkje så mange enda, men dei eg har er keepers.
Har solgt andre ting ting i for leeenge sidan som eg fortsatt angrar på. Det skal ikkje skje igjen!

Chronolinken min fra Sjøø Sandstrøm med lavt serienr. Man gjør tydeligvis mye dumt når man trenger penger i en fei :(

Den har jeg ikke solgt ennå, men om ikke lenge må den ut og jeg kommer til å angre bittert den dagen den forsvinner.
Min kjære 2254.50.

Ajaj. Trist melding til alle som proklamerer om sine klokker at "Denne er en keeper" og "denne skal aldri ut": Bla et halvt år tilbake og sjekk Minutemans holdning til 2254 ;)

Edit: MM, hva skjer? Skjønner at du har noe stort på gang, har du bestemt deg for at AT og monsteret kan dele fritidsklokkebehovet seg i mellom?

Den har jeg ikke solgt ennå, men om ikke lenge må den ut og jeg kommer til å angre bittert den dagen den forsvinner.
Min kjære 2254.50.

Huff, sikker på det?
Se hva folk angrer på at de solgte her inne, deres første skikkelige klokke..
Ville heller latt chronografen tusle avgårde..

Ventura V-Matic

Angre litt på at jeg solgte denne billig til en kompis...... Han ga den til dama si og nå er den "over the hills and far away"

IMG_2724.jpg

IMG_2725.jpg

IMG_2727.jpg

Vel, bonusen var at det så bra ut, jeg liker store klokker på damer:mrgreen:

Savner vel egentlig ikke Breitling Airwolf Raven'en min, men noen ganger gjør jeg det allikevel...den var jo så tøff og presis og bling og gummi og sommer og fly..:rolleyes:

*søker trøst med Nautilus* ;)

Ajaj. Trist melding til alle som proklamerer om sine klokker at "Denne er en keeper" og "denne skal aldri ut": Bla et halvt år tilbake og sjekk Minutemans holdning til 2254 ;)

Edit: MM, hva skjer? Skjønner at du har noe stort på gang, har du bestemt deg for at AT og monsteret kan dele fritidsklokkebehovet seg i mellom?

Jeg har jo blitt fortalt gjentatte ganger at hvis man proklamerer at dette er en "keeper" så forsvinner den ut etter en stund.

Intet avgjort ennå, men skal min "klokkedrøm" (p.t.) realiseres må det dessverre gå på bekostning av et par-tre Omegaer. Aquatimeren er en "keeper".

Nei, fillern, nå sa jeg det. Da forsvinner vel den også om en stund. Nei. nei, nei - NEI.

Jeg har jo blitt fortalt gjentatte ganger at hvis man proklamerer at dette er en "keeper" så forsvinner den ut etter en stund.

Intet avgjort ennå, men skal min "klokkedrøm" (p.t.) realiseres må det dessverre gå på bekostning av et par-tre Omegaer. Aquatimeren er en "keeper".

Nei, fillern, nå sa jeg det. Da forsvinner vel den også om en stund. Nei. nei, nei - NEI.

Har du fått Rolexsyken du og, eller skal du lenger opp på den horologiske stigen ;)

Gi noen hint :D