Klokkenorge.com / Watchnorge - scam eller Rolex for en tusing?

Liker at ipadressen som hoster denne siden også har domenet www.wigssaleonline.com (dessverre ikke oppe)
Trenger ikke helt enda, men alltid greit å vite hvor man får tak i sånt på salg.

klokkenorge.com ble registrert på denne Swen Kalb 2/9/15.
Admin Name: swen kalb
Admin Organization: Swen Kalb
Admin Street: Kurfuerstendamm 33
Admin City: Heilbronn Sontheim
Admin State/Province: Heilbronn Sontheim
Admin Postal Code: 74081
Admin Country: DE
Admin Phone: +49.079650747
Admin Email:

Noen som vil ringe å slå av en prat?
Tipper at siden egentlig er eid/driftet av noen i Kina :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Legendarisk prosentregning, klokker selges med -3895%. Da skal man jo få godt betalt for å ta imot.

For øvrig er det nok sjelden reelt når penger gis bort gratis på Internett.
 
Det er nok ekte vare. Du burde ikke informere om dette kuppet på norges største klokkeforum siden du kunne solgt klokkene videre med en fortjeneste på 40.000kr/stykk. Bare å selge et par hver måned så har du millioninntekt.
 
Ser ut som de har samme webdesigner som er brukt for firma omtalt her. Men de kjører ikke samme rabatt på watchnorge...
 
Sånt provoserer meg, jeg hadde tenkt å poste samme link nå, og fant denne tråden. Det irriterer meg at folk bestiller fra sånne sider
 
Argh ... det er sjeldent jeg poster på slike forum - men blir virkelig provosert over at slikt tillates. De selger unna i bøtter og spann med annonser på Facebook. Gremmes
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe
Takk..

Humbug og pølsevev fra ende til annen hos dem der altså. Mistenkte det sterkt - men ville nå høre...

Update 1: Ser at det nå er Tysk-registrert. Er vel kanskje et forsøk på å gjøre det troverdig.
Update 2: Jeg sendte de en mail med spørsmål om hvordan de klarer å selge det SÅ billig... Fikk gpp-svar som hadde vært gjennom Google Translate:
"Vår hjemmeside er engasjert i salgsfremmende aktiviteter, en begrenset tilførsel av flere tilbud! Velkommen til å kjøpe!Uten skatt, vil vi sende pakken beskrevet ovenfor gave til deg!100% opprinnelige produktet, kjøpe!"

Med å sende som gave, mener de å merke den som "Gift" for å forsøke å unngå tollen.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Newbie
Dette er jo garantert tull! :)
Men kjedet meg, så jeg overførte 1000kr på forhandsbetalt Visa kort og bestilte en "Rolex" til 999kr.
Blir morsomt å se hva som skjer! :)
Om man får noe som helt får man bare vente å se...
 
  • Liker
Reaksjoner: Hauganfoto og bjorngb
Jeg kjøpte en TagHeuer Carrera Caliber 1887 for 850,- (en stund siden). Jeg visste at det ikke var ekte, men dro til nærmest som et eksperiment. Etter LAAAANG ventetid purret jeg, og fikk faktisk svar. Etter mye mer venting kom pakken (fra Shanghai :)). Måtte ut med 350 i tollklarering og frakt. Så kom jeg hjem, pakket opp og der, der lå det en glorete rød eske i kjipeste skai, og inni lå det en ganske fin, men du verden så falsk TagHeuer Carrera Caliber 16 (Jepp, du husker riktig, jeg bestilte en Caliber 1887). På baksiden av klokken står det Caliber 11 :) Knappene på klokken bare flytter vilkårlig på noen av de små viserne, men ellers så går klokken rundt, og viser riktig tid. Rister man på den, høres det ut som det er mange løse deler inni urverket, det er nok "tachymetre" som jobber :) Jeg anbefaler ingen å kjøpe noe derfra, med mindre du er veldig eksperimentell du også. . . Og klokken? Jo den går jeg faktisk med hver dag.
 
Jeg kjøpte en TagHeuer Carrera Caliber 1887 for 850,- (en stund siden). Jeg visste at det ikke var ekte, men dro til nærmest som et eksperiment. Etter LAAAANG ventetid purret jeg, og fikk faktisk svar. Etter mye mer venting kom pakken (fra Shanghai :)). Måtte ut med 350 i tollklarering og frakt. Så kom jeg hjem, pakket opp og der, der lå det en glorete rød eske i kjipeste skai, og inni lå det en ganske fin, men du verden så falsk TagHeuer Carrera Caliber 16 (Jepp, du husker riktig, jeg bestilte en Caliber 1887). På baksiden av klokken står det Caliber 11 :) Knappene på klokken bare flytter vilkårlig på noen av de små viserne, men ellers så går klokken rundt, og viser riktig tid. Rister man på den, høres det ut som det er mange løse deler inni urverket, det er nok "tachymetre" som jobber :) Jeg anbefaler ingen å kjøpe noe derfra, med mindre du er veldig eksperimentell du også. . . Og klokken? Jo den går jeg faktisk med hver dag.

WTF!?
Mangler vi en "dislike" funksjon her på forumet?
Hvis du synes det er akseptabelt å kjøpe og bruke fakes bør du kanskje finne deg et annet forum...:mad: