Ny i klokkeverden, skal øke budsjettet mitt i 2021. Øverst på listen er Zenith Defy Classic eller Rolex Oyster Perpetual 41 / 36.
Ja om du ikke gleder deg over dem du har, hvordan kan du da bli lykkeligere med flere!Jeg har 3 Sveitsere i bestilling fra i fjor.
En av de har jeg fått bekreftet levering i 2022.
De to andre er uten leveringsdato. De kan komme neste uke, til sommeren, i 2022 eller i 2024 - who knows?
Utenom disse tre som allerede er i bestilling så har jeg bestemt meg for at det skal null klokker inn og null klokker ut i 2021.
Jeg skal nyte de jeg har.
more is moreJa om du ikke gleder deg over dem du har, hvordan kan du da bli lykkeligere med flere!
Etter å endelig ha mottatt @Hammerfjord (bilde) sitt gamle sverd var planen at 2021 endelig skulle være året hvor @Jon Henrik ble utfordret til duell etter det vanvittige utsagnet for noen år tilbake om at Blancpain var russisk oligarkorientert og overvurdert.
Vis vedlegg 228243
Men etter å ha lest den gode oppsummeringen hans av året som gikk og at fokuset hans ligger på undervurderte og glemte helter så får han 1 år til på å oppdage og oppleve Manufakturets svært gode håndtverk.
Utover det drømmer jeg hver dag om Lemanmodeller og Alpine Eagle.
Egentlig skulle jeg jo ha en Bathyscaphe 43, at det ble en 38 var i utgangspunktet kun på tøys for det var jo 1315 verket jeg ville prøve. Akkurat nå kjennes det derimot vanskelig å kvitte seg med lillebror.
Vis vedlegg 228247
Kanskje man skulle prøve seg på mer enn en klokke igjen, strengt tatt 30 år siden nå. Men gammel bonde vond å vende.
Spennende @SimSVa
Har fått tips om at Slim d'¨Hermes skal være en klokke som er mye for pengene. Er visst veldig populær i Asia. Noen som har noen formening om Klokken?
Er det Parmigiani som har lagd urverk?
Vis vedlegg 228625
Etter å endelig ha mottatt @Hammerfjord (bilde) sitt gamle sverd var planen at 2021 endelig skulle være året hvor @Jon Henrik ble utfordret til duell etter det vanvittige utsagnet for noen år tilbake om at Blancpain var russisk oligarkorientert og overvurdert.
Vis vedlegg 228243
Men etter å ha lest den gode oppsummeringen hans av året som gikk og at fokuset hans ligger på undervurderte og glemte helter så får han 1 år til på å oppdage og oppleve Manufakturets svært gode håndtverk.
Utover det drømmer jeg hver dag om Lemanmodeller og Alpine Eagle.
Egentlig skulle jeg jo ha en Bathyscaphe 43, at det ble en 38 var i utgangspunktet kun på tøys for det var jo 1315 verket jeg ville prøve. Akkurat nå kjennes det derimot vanskelig å kvitte seg med lillebror.
Vis vedlegg 228247
Kanskje man skulle prøve seg på mer enn en klokke igjen, strengt tatt 30 år siden nå. Men gammel bonde vond å vende.