Den muligheten får du bare en gang. Jeg kom over en Explorer II med mitt navn i sertet på finn en gang. Kjøpte den ikke, angrer enda. Kjøp!Har lenge tenkt på å få meg en BB58 igjen, og i dag fant jeg en på Finn som hadde navnet mitt i sertifikatet. Skal/ skal ikke…
Det har du vel nesten svart på selv tror jeg.. En fordel for deg som kjøper, er vel at du vet hva selger gav for den, hehe.Har lenge tenkt på å få meg en BB58 igjen, og i dag fant jeg en på Finn som hadde navnet mitt i sertifikatet. Skal/ skal ikke…
Tar meg selv i å se etter det samme når jeg ser en Seamaster SMPc til salgs, om det er den jeg solgte for noen år siden. Hadde jeg kommet over "min" hadde jeg slått til.Har lenge tenkt på å få meg en BB58 igjen, og i dag fant jeg en på Finn som hadde navnet mitt i sertifikatet. Skal/ skal ikke…
Det eneste jeg gjorde i 2023 var å ha service på klokker og å selge én klokke som ikke ble veldig mye brukt.
Jeg har egentlig tenkt at 2024 skal være ca like rolig. Men jeg har også dette bildet lagret, så...
Vis vedlegg 355041
Christopher Ward C1 MoonphaseDen nede til høyre var fet, hvile merke og ref. er det ?
Er det fare for at plan a ryker? Det ville vel vært tidens nedtur.Hvis plan a ryker, så kan dette være b
Er det fare for at plan a ryker? Det ville vel vært tidens nedtur.
Eller var det rent hypotetisk?
Om plan A står seg, ryker jo plan B. Plan C kan jo være begge..?Hvis plan a ryker, så kan dette være b
Om plan A står seg, ryker jo plan B. Plan C kan jo være begge..?