Klokkeplaner for 2016?

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Kjedelig førstepost, men jeg er stort sett fornøyd, så dere andre får komme med de spenstige planene ;)

Eneste som skal selges er Omegaen på K/S og så tror jeg det skal inn en standard sort GMTc eller Aqua Terra 41,5 med blå skive.

Denne
Reverso-jlc-2718410.png

Håper jeg...

Har tenkt å ta det med ro og nøye meg med det jeg har. Mulig en klokke eller to ryker som følge av lite bruk. Det eneste som frister akkurat nå er en Seiko snowflake. Erfaringsmessig går ikke ting helt etter planen, så tiden får vise :)

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Etter jeg byttet ut speedyen med en 16610 har savnet etter en kronograf meldt seg. Jeg merker jeg har veldig lyst på en eller annen vintage kronograf. Må bare finne ut hvilken. Noen andre planer for 2016 har jeg foreløpig ikke.

• Liker
Reaksjoner: Genta
En eller flere av disse: Omega Speedmaster, Omega SM300, Longines Heritage 1942 Chrono eller Heuer 1550.

Efter en del flipping i 2014 och våldsam flipping i 2015 kanske jag ska försöka ta det lite lugnt i 2016... Vill dock gärna ha in en blå Snowflake. Och så har jag förälskat mig lite i vintage Heuer... Ja, ja. Vi får se hur det blir.

• Liker
Reaksjoner: halkla og Preacher
Håper på og kjøpe meg en ny Rolex etter Explorern måtte gå for og dekke uforutsette bilutgifter i 2015.
Men mulig det blir noe annet i stedet, 2016 vil vise :)