AP Chrono bestilt, kommer like over nyåret. Ellers lite nytt, kanskje bytte en Paneria med noe annet.
Grattis, ser gjerne flere AP her på sonen!
AP Chrono bestilt, kommer like over nyåret. Ellers lite nytt, kanskje bytte en Paneria med noe annet.
Regner med at samlingen kanskje utvides med en Explorer 2 (polar) helt på tampen av året... men da må Montblanc’en ut
I 2019 er planen å få brukt klokkene i en naturlig rotasjon - dress, vintage, beater, diver.
En diver kom inn i 2018, og svært fornøyd med det.
Kanskje finner jeg riktig kronograf til samlingen, eller kanskje det helt spesielle uret for samlingen dukker opp? Eller en winder?
Jeg tenkte også at jeg "manglet" en kronograf i samlingen, helt til kona spurte treffende: "Når brukte du sist en stoppeklokke?!" Ble svar skyldig, kan man si. Men, har vel landet på å gå for klokker som gir x-faktor på hver sin måte til mitt bruk. Kjøp noe du virkelig liker, og som har de komplikasjonene du setter pris på! Sekundviser og dato er noe jeg ofte "trenger", selv om min Panerai ikke har dato. Men den er så kul at dato ikke er et savn. Lykke til med å finne neste kandidat til samlingen
Kan jo ikke bruke stoppeklokke hvis ikke du har en.Jeg tenkte også at jeg "manglet" en kronograf i samlingen, helt til kona spurte treffende: "Når brukte du sist en stoppeklokke?!" Ble svar skyldig, kan man si.
Kan jo ikke bruke stoppeklokke hvis ikke du har en.
Sant nokKan jo ikke bruke stoppeklokke hvis ikke du har en.
Kan jo ikke bruke stoppeklokke hvis ikke du har en.
Send meg gjerne en PM med infoTror planen for 2019 må bli JLC Deep Sea ut og Royal Oak inn.
Jeg tenkte også at jeg "manglet" en kronograf i samlingen, helt til kona spurte treffende: "Når brukte du sist en stoppeklokke?!" Ble svar skyldig, kan man si.
Ja, jeg har "angret" litt på denne posten. Selvsagt kjøper man ikke kronograf primært på grunn av å få seg stoppeklokke. Kronografbehovet har som sagt meldt sin ankomst mer og mer det siste døgnet, og Moonwatch har nå sneket seg inn på listen over aktuelle kandidater ved neste klokkekjøp Jeg legger meg flat og innser at min samling også MÅ inneholde en kul kronograf! Spørsmålet er bare hvilken...Jeg nekter å gå med på den logikken der