Blant annet ja
Enda flere som skal inn enn disse to i 2019?
Blant annet ja
Vis vedlegg 144276 Planen for 2019 landet allerede.
Så da kan jeg enten legge meg ned og sove ut året, eller legge nye planer. Blir sikkert det siste.
Har lekt litt med tanken om å bli en one watch guy, med Rolex explorer 1 som eneste klokke.
Så er spørsmålet, skal jeg selge både min Sinn 104 og Doxa sub 1200t for å finansiere exploreren eller skal jeg spare noen mnd til og da etterhvert få en fin trio? Vanskelig valg
Det er sant, men nå var spm enten å bli en owg eller spare litt til å få en fin trio. Liker jo godt både Sinnen og Doxa´n, men har bare så j**** lyst på en Explorer 1. Skal ikke være lett det greiene her...Du blir ikke en one watch guy med en trio
Støtter uansett oppgradering til Explorer 1 med de andre som innbytte.
sitter godt på armen denStore planer om å få tak i en 2254.50 iløpe av året. Håpe d lar seg gjøre
Det er sant, men nå var spm enten å bli en owg eller spare litt til å få en fin trio. Liker jo godt både Sinnen og Doxa´n, men har bare så j**** lyst på en Explorer 1. Skal ikke være lett det greiene her...
Sant, går nok ikke med kun en klokke. 4 solide er nok minimum og 7 er vel et fint gjennomsnitt for en klokkennerd??Spar litt lenger, så har du en allsidig trio
Har aldri skjønt dette med én klokke, med mindre den byttes ut nokså ofte
Du sier noe der!Spar litt lenger, så har du en allsidig trio
Har aldri skjønt dette med én klokke, med mindre den byttes ut nokså ofte
Går fint med en for en periode men lysten på fler kommer nok snikende. Utvid til trio er mitt tips. Har kun en klokke for øyeblikket men det blir det endring på så snart økonomien tillater det.Har lekt litt med tanken om å bli en one watch guy, med Rolex explorer 1 som eneste klokke.
Så er spørsmålet, skal jeg selge både min Sinn 104 og Doxa sub 1200t for å finansiere exploreren eller skal jeg spare noen mnd til og da etterhvert få en fin trio? Vanskelig valg