I disse dager blir jo begge utbetalt. Hvem har planlagt klokkekjøp og hva har dere tenkt til å kjøpe?
Jeg har selv akkurat bestilt denne fra Japan
Jeg har selv akkurat bestilt denne fra Japan
Da blir en 5711 og masse Seiko
En god grunn til ikke å leaseSkattepengene gikk til innlevering av leasingbil.. De skal tydeligvis være ubrukt når de leveres.
Skattepengene gikk til innlevering av leasingbil.. De skal tydeligvis være ubrukt når de leveres.
Neida. En god grunn til å ta godt vare på tingene sine.En god grunn til ikke å lease
Ouch @Preacher ! Det skal sies at det ikke var Rolex-penger jeg fikk igjen på skatten heller altså Men de er ekstreme på å finne feil, og ta seg betalt for å reparere dem. Bor innenfor ring 2 og hatt bilen i 3 år. Vis meg den mann som totalt har feilfrie felger etter 3 år med lukeparkering og jeg skal gi han en medalje. Hadde også en bulk i skiltet som perfekt matchet et tilhengerfeste. Ikke jeg som har kjørt på den for å si det sånn, men jeg som måtte punge ut 900kr for nytt skilt men det var ikke dette vi skulle snakke om i denne tråden! Bare måtte forsvare meg litt her. Tilbake til klokker!Neida. En god grunn til å ta godt vare på tingene sine.
Vis meg den som gateparkerer i Oslo som har strøken bil @Preacher. Hilsen en som har hvit lakkstripe på døra etter han k***** som stod parkert v siden av (og bilen min var parkert når jeg fikk den...).Ouch @Preacher ! Det skal sies at det ikke var Rolex-penger jeg fikk igjen på skatten heller altså Men de er ekstreme på å finne feil, og ta seg betalt for å reparere dem. Bor innenfor ring 2 og hatt bilen i 3 år. Vis meg den mann som totalt har feilfrie felger etter 3 år med lukeparkering og jeg skal gi han en medalje. Hadde også en bulk i skiltet som perfekt matchet et tilhengerfeste. Ikke jeg som har kjørt på den for å si det sånn, men jeg som måtte punge ut 900kr for nytt skilt men det var ikke dette vi skulle snakke om i denne tråden! Bare måtte forsvare meg litt her. Tilbake til klokker!