Klokkeplaner for ferie- og skattepenger

Medlem
6. juni 2017
Sted
Oslo
I disse dager blir jo begge utbetalt. Hvem har planlagt klokkekjøp og hva har dere tenkt til å kjøpe?

Jeg har selv akkurat bestilt denne fra Japan

S-SARB017_e_large.jpg

Tenker det blir en svart chrono, aller helst en som har lenke, men har utrolig lyst på denne:
IMG_8337.JPG

eller denne:
Bell-and-Ross-BR-V2-94-Vintage-Chronograph-2017-5.jpg

eller denne:
zenith.jpg

eller bare rett og slett gå for denne, men litt kjedelig siden både gud og hvermann har den:
c71212ca73b1c86641e8213087dac9fc.jpg

utrolig vanskelig å velge... eller om jeg ikke bare bruker alt på ferie og fortsetter med affordables....

Redigert:
Neida. En god grunn til å ta godt vare på tingene sine.
Ouch @Preacher ! Det skal sies at det ikke var Rolex-penger jeg fikk igjen på skatten heller altså ;) Men de er ekstreme på å finne feil, og ta seg betalt for å reparere dem. Bor innenfor ring 2 og hatt bilen i 3 år. Vis meg den mann som totalt har feilfrie felger etter 3 år med lukeparkering og jeg skal gi han en medalje. Hadde også en bulk i skiltet som perfekt matchet et tilhengerfeste. Ikke jeg som har kjørt på den for å si det sånn, men jeg som måtte punge ut 900kr for nytt skilt men det var ikke dette vi skulle snakke om i denne tråden! Bare måtte forsvare meg litt her. Tilbake til klokker! :)

• Liker
Reaksjoner: Pippen og Preacher
Ouch @Preacher ! Det skal sies at det ikke var Rolex-penger jeg fikk igjen på skatten heller altså ;) Men de er ekstreme på å finne feil, og ta seg betalt for å reparere dem. Bor innenfor ring 2 og hatt bilen i 3 år. Vis meg den mann som totalt har feilfrie felger etter 3 år med lukeparkering og jeg skal gi han en medalje. Hadde også en bulk i skiltet som perfekt matchet et tilhengerfeste. Ikke jeg som har kjørt på den for å si det sånn, men jeg som måtte punge ut 900kr for nytt skilt men det var ikke dette vi skulle snakke om i denne tråden! Bare måtte forsvare meg litt her. Tilbake til klokker! :)
Vis meg den som gateparkerer i Oslo som har strøken bil @Preacher. Hilsen en som har hvit lakkstripe på døra etter han k***** som stod parkert v siden av (og bilen min var parkert når jeg fikk den...).

Men tilbake til tema; pengene skal gå til speedy Tuesday :)

• Liker
Reaksjoner: MrFinale og aksgro
Speedy Tuesday her også... :D Og "noe annet"... Samlingen er redusert til en klassisk Orange Monster og en SKX173, så abstinensen er merkbar...

• Liker
Reaksjoner: Preacher