Klokkeprodusenter og bilmerker

Jeg liker folk som har planer;)
Har noen klokker som ikke er foreslått ennå. Er det slik at du skal samle alle klokkene @Pasop :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Får starte litt rolig med:
Graham London Mercedes GP Time Zone
gpsilvermb.JPG

mercedes-mclaren-f1-carmclaren-mercedes-mp4-24---2009-f1-car---f1-fanatic-vo3lqxbd.jpg


Dernest:
Hublot Big Bang Aero Bang Morgan
Hublot_Morgan.jpg

Morgan-AeroMax-2-lg.jpg


To morsomme:
Parmigiani Fleurier Super Sport
Parmigiani_Watch_25.jpg

Bugatti_Veyron_Super_Sport_1.jpg


og

Parmigiani Tourbillon
Parmigiani-Bugatti-Tourbillon-71.jpg


Denne kan du også ta ut og sette i bilen om du vil
Parmigiani-Bugatti-Tourbillon-41.jpg


Ekstra bonus er at denne er gratis. Ja, du må kjøpe bilen til $2.360.000 først da:mrgreen: Er vel et konsept også:confused:
Bugatti-16C-Galibier-Concept.jpg


Hublot La Ferrari
Hublot-La-Ferrari-11.jpg

La-Ferrari.jpeg



Du får prøve så godt du kan å få tak i dette. Men blir først morsomt når du har matchende klokke og bil;)
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Wangensten for flotte bilder.
Jeg tror det blir en uoppnåelig oppgave for meg å samle alle sammen, spesielt siden noen av dem krever direkte pakkekjøp med en litt stiv pris. :)

Men, det er lov å drømme, og det er fullt mulig å klare å oppnå noen av dem hvis jeg lager en plan og holder meg til den. Skal prøve å få til 1 ur per år, det må være en god plan, eller hva?:(
 
Redigert av en moderator:
Er nesten pinlig å si det, men så langt heller jeg mot Volvo...

jeg fant en stygg dame utgave for Volvo på eBay. Jeg skal se om linken finnes fortsatt. Kassen var formet som en V.

Uansett så er det bil-klokke relasjon og denne burde ikke skrape i økonomien.

:cool:
 
Var de Volvoklokkene i #15 jeg tenkte på.
De synes jeg var fine. Men det hadde vært morsomt å fått frem noen direkte horrible utgaver også. Men det var kanskje ikke det TS var ute etter :)