Denne gjengen deltok i ukens Fifth Gear episode. :cool:
ArthurF Medlem 20. juli 2009 Innlegg 474 15. feb. 2013 #21 Denne gjengen deltok i ukens Fifth Gear episode.
Bluebear Medlem 25. juli 2012 Innlegg 701 Sted Lillehammer 17. feb. 2013 #22 Jeg synes jeg dro kjensel på viserne i flyklokka, slik ser mine Ernst Benz visere ut (tilfeldig?):
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.280 Sted Asker 17. feb. 2013 #23 Bluebear skrev: Jeg synes jeg dro kjensel på viserne i flyklokka, slik ser mine Ernst Benz visere ut (tilfeldig?): Klikk for å utvide... De kalles "katedral" visere. Kanskje på grunn av timeviserens likhet med et gammelt blyglass vindu. Ikke uvanelig og finne på gammle militære lomme og armbåndsur. Da gjerne med radium-lume. Redigert: 27. feb. 2013
Bluebear skrev: Jeg synes jeg dro kjensel på viserne i flyklokka, slik ser mine Ernst Benz visere ut (tilfeldig?): Klikk for å utvide... De kalles "katedral" visere. Kanskje på grunn av timeviserens likhet med et gammelt blyglass vindu. Ikke uvanelig og finne på gammle militære lomme og armbåndsur. Da gjerne med radium-lume.