Ble det noe nytt ur @TomB ?
Syns denne ser ganske bra ut jeg....this time around, the Baumatic has a newly developed, self-winding, in-house movement that ups the ante with a silicon anchor and escape wheel while the balance spring uses the same Twinspir construction that was found in the Clifton Manual 1830. The Twinspir technology combines two separate cores of silicon that are bound by a silicon dioxide layer and set at a 45-degree angle which aids in ensuring thermocompensation. All of these combined developments have resulted in a 120 hour (five-day) power reserve with accuracy in the range of -4/+6 seconds per day.
denne klokken har vokst veldig på meg, ren, enkel og pen . Har en Explorer fra før som jeg liker veldig godt, og disse er vel ganske lik bærekomfort på har jeg skjønt , kun at OP mangler easy link.Hvit skive, tilgjengelig over disk hos din lokale urmaker. Ser du har hatt DJ med hvit skive. OP39 har en litt annerledes nyanse av hvitt. Matt hvitt med tekstur og nyanser mot grå og eggeskall.
Vis vedlegg 102049
Vis vedlegg 154326Hadde vært vært gøy å høre dine tanker om denne klokka, som førte til kjøp?
@Rune AB
Må du skifte hele låsen for å få easy link eller er det kun snakk om et spesielt ledd ?
Husker du hva dette kostet ca?
Kjør gjerne flere bilder av din OP, du tar fantastiske bilder
Vis vedlegg 155124Vis vedlegg 155125
Takk!!
Det er bare et ledd som settes på. Mener prisen var rundt 1000,-
Vurderte du 36mm på noe tidspunkt?
Hvor store håndledd har du?
Har selv ca 17cm rundt lankene, men synes den hvite 39mm skiven er veldig pen, så håper ikke 39mm blir for stor...
(36mm har dobble indekser)