Hvilke microbrand er det? Lekker!!!
Aah ein russer. Har jo faktisk hatt noen slike. Men de gikk veldig unøyaktig. Har det kommet seg?Det er vel kanskje heller et macrobrand Gode gamle Vostok Amphibia, fåes i alle regnbuens variasjoner og kan moddes i det uendelige!
https://vostokamphibia.com/100-best-vostok-amphibia-mod-watches/
https://www.hodinkee.com/articles/vostok-amphibia
https://meranom.com/en/amphibian-classic/110/
Aah ein russer. Har jo faktisk hatt noen slike. Men de gikk veldig unøyaktig. Har det kommet seg?
Dette må jo vere ekstremt mye for pengane. Og så datovindu med lik farge og da... da er jo til og med @Preacher nøgdNezumi Baleine passer godt i denne tråden. Frakt og moms medregna så bryter den budsjettet litt, men brukt er det godt mulig å få den under budsjettet i denne tråden. Til tross for den lave prisen er kvaliteten godt ivaretatt. Den drives av et seiko-verk, som internettet påstår er en videresalgsversjon av 4r35-verket som benyttes i mer kjente klokker, bla noen presage og prospex.
Kassa måler 40mm, og høyden 14 mm. Den oppleves imidlertid slankere, noe kassedesignet og den bua safiren bidrar til.
Godt fornøyd med skrukrone, vanntetthet, lesbarhet og kvaliteten på lenka. Skiva er fin, viserne likeså og dreibar dykkerbesel er stas.
For min del trekker plasseringa av datovinduet ned, men lik farge på datohjul og skive kompenserer til en viss grad. Dessuten er ikke lumen så bra jeg skulle ønske.
Vis vedlegg 129463
Vis vedlegg 129464
Vis vedlegg 129466
Vis vedlegg 129450
Enkel sjel sånn sett ja..Dette må jo vere ekstremt mye for pengane. Og så datovindu med lik farge og da... da er jo til og med @Preacher nøgd
Det må bli en Blancpain som neste ur da vet du. Det er der den bezelen leder degEr noe med denne bezel som trigge..... Dette uret blir MYE brukt. Er Quartz og kostet meg 1k brukt. Klokkeglede? Jadda!
Vis vedlegg 143726
Ja. Eller YM?Det må bli en Blancpain som neste ur da vet du. Det er der den bezelen leder deg
Særs stilig datovindu. En klokke med hvit skive er kult om sommeren = trur må prøve en sådan...Denne Vostok-saken så faktisk veldig bra ut.
- Liker at den har hvit urskive og de sorte viseren gir flott kontrast
- Sekundviser er oransje og gir litt "Rolex Polar" vibber
- Datovinduet er laget med omhu og gir en flott dybde i det visuelle
- Litt for tykk etter min smak (15mm), men hadde den vært tynnere hadde jeg kjøpt den tvert.
- Pris ca. 1600 kroner
Sånn. Rettet det for deg Drit i Rolex, gå for Blancpain.
Spørs om @KTS69 noen gang slipper sin....Sånn. Rettet det for deg Drit i Rolex, gå for Blancpain.
Denne Vostok-saken så faktisk veldig bra ut.
- Liker at den har hvit urskive og de sorte viseren gir flott kontrast
- Sekundviser er oransje og gir litt "Rolex Polar" vibber
- Datovinduet er laget med omhu og gir en flott dybde i det visuelle
- Litt for tykk etter min smak (15mm), men hadde den vært tynnere hadde jeg kjøpt den tvert.
- Pris ca. 1600 kroner
Lite/ nsda som slår disse til prisen IMO.Skx013 på kvalitetsnato. 2500,- ferdig snakka.
Vis vedlegg 152282