Klokkeriet

images (1).jpg
 
Aldri vært på klokkeriet, men dette var morsomt! LOL, som det sikkert heter der:p

@Christoffer91 : takk for en glitrende illustrasjon av mitt favorittuttrykk om dagen, "BAM, in your face"! :D
 
Aldri vært på klokkeriet, men dette var morsomt! LOL, som det sikkert heter der:p

@Christoffer91 : takk for en glitrende illustrasjon av mitt favorittuttrykk om dagen, "BAM, in your face"! :D
 
Spørsmålet over (om "29") er ikke dumt - egentlig, for ser man på en del fora i dag så er en haug WRUW postet med "29".

Det er litt overraskende, når man har innrykk av at brorparten av alle WIS er så superinteressert i urverk.

Man kan være tilbøyelig å spørre om de med "29" er WIS eller ikke. :p Jeg stilla alle de få mine - og til og med kona ba meg stille sin.
 
Alle kan ikkje vite alt. Syntest spørsmålet om datovising var eit heilt greit spørsmål å stille om man ikkje har utdjupande kunnskap om korleis mekanikken fungerar. Tilsynelatande har ikkje Klokkeriet like høgt kunnskapsnivå som TS, så om det er riktig plass å stille spørsmålet er ein annan sak. Men å sitte å gjere narr av folk fordi dei ikkje veit noko vert det same som å sitte å le av den overvektige personen på helsestudioet fordi han prøver å slanke seg. Når de da sitter og leser på Klokkeriet kunne de heller svart vedkommande på spørsmålet i staden for å peike og le, for vi har vel alle vert ny til denne hobbyen ein gang og vi viste ikkje alt med ein gang vel?