Trøst deg med at du ikke går glipp av noe.
Jeg var medlem i to runder med ugjenkjennelig FB-bilde.
Meldte meg inn gang nr to da jeg også var nysgjerrig på markedsplassen, men har konkludert med at det ikke var grunn nok til å være der.
Så tenkte jeg å være passiv medlem, men makan til kakling har jeg ikke sett på internett noe annet sted, flaks navnet enkelt kan forveksles med kakleriet. Egentlig veldig synd, for verdien av Klokkeriet hadde vært super som en inngang til klokkeverdenen hvor ingen spørsmål er dumme. Jeg oppfattet kalkingen som mobbing, både av andre og meg selv. (Jeg postet et bilde av en Rolex og ble «beskyldt» for å være en uendelig rik dritt - kanskje jeg er en dritt, men rik er jeg ikke).
En evinnelig uenighet som moderatorene har tatt et uforståelig (IMO) standpunkt til er fake/homage. Da jeg sterkt ironisk kommenterte et bilde av en ultrafake DeepSea «D-green» med grønn og ikke blå farge på halve skiva ble MITT innlegg slettet, mens førstepost med fake/homage/drittklokka fikk stå (!) på Kukkeriet (pun intended), da var det nok for meg. Jeg forlot.
Det værste var at jeg var redd for makta til moderatorene også utenfor Klokkeriet - så turte ikke beskrive denne historien andre steder - lite miljø - fjær blir til høner, osv.
Uansett, kos deg på TS og god sommer