Klokkespotting

En slik med reim på en ansatt eller kompis av ansatt på Sportsnett i dag. Tror muligens den også hadde en slik kraftreserve sliding bar ved klokke seks også.

pam00299_main.jpg

Gull daytona på sprek kvinne på Lanternen idag.

0296339a-2de1-d554.jpg

Populær modell for damene om dagen. Spottet en helgull Daytona med sort skive på en ung dame idag. Hun hadde også visstnok en veske til 200K++(ifølge madamen), så vi ble stående litt måpende/siklende begge to langs hyllene på Tax-free`n på GDM. Så sikkert veldig lurt ut;)

LItt merkelig spørsmål, men er det noen som begynner med klokkesnakk da de ser noen meg fin klokke?

F.eks du har en sub på armen, å står i køen på meny, mens du ser at en herreman forran deg har en gmt, hadde du sagt "jøss, fin klokke du har da, så litt så den og, men endte med denne"

Eller holder du bare munn og later som ingenting, mens du smugstirrer litt?

LItt merkelig spørsmål, men er det noen som begynner med klokkesnakk da de ser noen meg fin klokke?

F.eks du har en sub på armen, å står i køen på meny, mens du ser at en herreman forran deg har en gmt, hadde du sagt "jøss, fin klokke du har da, så litt så den og, men endte med denne"

Eller holder du bare munn og later som ingenting, mens du smugstirrer litt?

av og til, hvis du vet at du blir stående i kø eller lignede i mer enn 10min kan jeg finne på å starte en samtale. Eksempelvis hvis nabosetet på flyet har en fin klokke er det en fin anledning til lufte stemningen for en klokkeprat.

Men ikke hvis du står i kø på rimi og ikke får tid til å slå av mer enn 20 sek. Må være litt tid skal jeg gidde.

Med andre ord, 99% blir smugtitting

Spørs på typen og humøret. Men åpningen du Foreslo kan misforståes med at du synes din egen klokke er finere. Da er det kansje hyggeligere med jøss, flott klokke! Er du også fascinert av armbåndsur?

Holder meg som regel til creepy smugtitting.. Og mistenker dessuten at mange jeg ser med Rolex ikke nødvendigvis er så klokkeinterresert og da står jeg der som en dust :p

Panerai 44mm

Flott panerai 44mm( kjenner ikke modell nr) på lenke og cyclop over dato spottet på kontoret i dag hos en herre i dress.:D

Jeg ble spottet!

Etter 15 minutter hos tannlegen m/null hull var det på tide for betaling.

Den altfor søte assistenten sa da: "Unnskyld, jeg vet dette er et frekt spørsmål. Men kan jeg få se litt på Sinn´en din?"

Ble imponert der og da, hun var dykker og hadde konkrete planer om en anskaffelse men nok en råere modell enn min U1.

;)

Spottet TT submariner, panerai 243 submersible, Breitling emergency og en rolex dd helgull m/presidentlenke på trening i dag. Sistnevnte på en søt jente;)

AP ROO Navy på rød(!) gummi spottet på en mann i 30årene på ICA vinderen for 45 min siden.. Noen her?