Klokkespotting

Her.

imagehwej.jpg


imagelzwt.jpg


imageopa.jpg
 
Dame...

Programlederen Pollyanna Woodward i The All New Gadget Show med Rolex GMT i denne ukens program.

Fikk ikke tatt bilde mens jeg så programmet, siklet for mye, men google svikter aldri.

pollyanna_woodward_with_a_rolex_gmt_916161170.1680x0.jpg


+

Forklaring til Hopalong: Jeg så ikke dette via en piratkopi (som du ikke liker). Klokka er litt nedenfor og til høyre for der øynene dine stanser. :p
 
Spottet en two-tone submariner i kantinen til politihøgskolen i Stavern. En sivilkledd herremann blant militære offiserer
 
Say what?!! Fortell mer om den...?:confused:

Eksisterer nok dessverre ikke, meg bekjent er den eneste forskjellen på gullet i suben legeringene. Og det er nok ikke så mye kobber at det anses for å være rødt gull. Om det er en sub av nyere dato er gullegeringen såpass mørk at mange sikkert tenker at det er noe annet en vanlig gult gull.
 
Spottet TH Grand Carrera RS2 på en møtedeltaker idag.. Kul klokke! En av de andre gutta hadde Breitling SO Steelfish..
 
Møte med påfølgende lunsj. PAM med sandwich dial uten sekund og dato, Milgauss, Vintage omega (på en fyr jeg mener har sportet PP nautilius tidligere), en navitimaer i rosé og en Omega SMP 300 (quartz........). REsten av bordet så jeg ikke hva hadde.
 
Spottet en vintage-grail her om dagen. En eldre kar overhørte en samtale jeg og en kompis hadde om klokker, og lurte på om vi kunne tenke oss å se hva han hadde på hånden. Vi fikk store øyne da han viste oss en nesten perfekt Rolex Milgauss 1019!! Aldri polert, alle deler 100% originale!!!

Denne hadde han i 1976 kjøpt for 2000kr hos Lian i Trondheim. Hjemme hadde han alt av bokser, papirer og kjøpskvittering. Han hadde visst fått et bud på 80000kr for noen år tilbake, men da hadde han høflig takket nei:cool:

Fy flate, ble så mo i knærne at jeg dessverre glemte å ta bilde av den, men jeg fikk prøve den og den satt perfekt:D
 
Obelix kom nettopp hjem fra seminar på NHH og konstaterte en smule mutt at: -Det er G-Shock som gjelder om dagen.:(
 
Ser ikke helt hva slags klokke det er (Omega Seamaster)? ,men den sitter hvertfall på Norsk nato:D

mtcaJ.png


Alexander Dale Oen skulle så absolutt ha vært der selv...
En stor idrettsmann:)
 
Sitter och ser på Argo med Ben Affleck. Han bär en submariner i hela filmen. Skall nämnas att filmen utspelar sig på 80 talet.... Se sista bilden . I övrigt bra film

DD64C6CE-6E61-4AC7-A471-AA23BA0C83CD-604-0000003C38F60409_zpse77c6683.jpg


F1DE9DDE-11A5-4640-8112-8C98BBB9BD59-604-0000003C30EE53CC_zpsaff72167.jpg


CB8A6E48-626E-46A8-B2C4-B46BC796FAD0-604-0000003C2AE6FED1_zpsf7a01266.jpg