Klokkespotting

Paul McCartney bruker sin Patek Philippe 5167A i filmen Sound City :cool:

Filmen kan virkelig anbefales selv uten Aquanauten :D

Jeg spottet denne, Chopard Mille Miglia GMT Chrono, på en gammel kamerat jeg traff på byen i helgen. Registrerer nå at han ikke hadde stilt datoen.

Tok hundre bilder, og allikevel var dette det beste jeg fikk... sier vel noe om tilstanden.
20130317_022053.jpeg

Var i Hemsedal i helgen på guttetur, Spottet diverse på Stavkroa iløpet av to dager, Rolex DSSD, Rolex Sub 16610, Rolex Explorer 2 polar, Omega Seamaster PO chrono og Seiko Astron er de jeg husker.

Var i en slik tilstand at jeg gikk og pratet med alle bærerne av disse klokkene bortsett fra han med 16610, men tydelig ingen WIS blant disse, de var fornøyd med sin egen klokke, men viste ikke noe stor interesse ut over dette. Så da tenker jeg ikke at noen her inne har blitt "overfalt" av en ukjent på Stavkroa i helgen?

Var i Hemsedal i helgen på guttetur, Spottet diverse på Stavkroa iløpet av to dager, Rolex DSSD, Rolex Sub 16610, Rolex Explorer 2 polar, Omega Seamaster PO chrono og Seiko Astron er de jeg husker.

Var i en slik tilstand at jeg gikk og pratet med alle bærerne av disse klokkene bortsett fra han med 16610, men tydelig ingen WIS blant disse, de var fornøyd med sin egen klokke, men viste ikke noe stor interesse ut over dette. Så da tenker jeg ikke at noen her inne har blitt "overfalt" av en ukjent på Stavkroa i helgen?

Bilder ?

Helstøm inviterer thomas giertsen som har en meget frekk Rolex på seg, ser ikke nøyaktig hvilken?

Han hadde på seg en ny DJ 36mm med WG bezel og den nye jub. lenken med skjult lås. Ser ut som om Thomas er en 36mm DJ fan!
Har sett han med en vintage DJ med plexiglass også. I tillegg har han en 16610 submariner, og en SS Daytona!

AW:)

Godt voksen selger med Rolex DJ i stål med en skikkelig sliten lenke. Det var så mye strekk i den lenken at jeg hadde vært bekymret for om den hang dast ut dagen...

Spottet SMP Bond style på Jeremy Clarkson i en gammel Top Gear fra 2004. Ser ut til at han har vært Omegamann i alle år