Klokkespotting

Hadde ikke jeg heller hadde jeg vært han.

parameter

IWC Portuguese hand-wound på armen til Arsene Wenger på intervjuet etter kampen hvor Arsenal kvalifiserte til neste års Champions League. :)

(2:40 ute i videoen)
- Jeg er stolt over laget - TV 2 Play

Screenshot
Wenger.png

Bilde lånt fra WUS av det jeg tror er samme modell?

545405_20100910_wrist_1.jpg

@Entropy Hmm jeg er ikke helt sikker. Trodde vintage-linjen til IWC (hvor de introduserte vintage ingenieur, aqua timer osv.) var ment som en limited edition greie hvor samtlige modeller nå er "discontinued"? Denne manuelle portuguesen er i hvertfall listet opp under "collection" på den nye nettsiden deres, så tror den er en del av den moderne linjen.

Helt enig, den er nydelig. 44mm gjør at den kanskje blir i største laget på armen (bare se bildet med Wenger), spesielt med en så tynn bezel og stor skive, men synes den er råfin for det. Sjekk ut den i gull med "ardoise" skive på siden til IWC. Wooho. :D

Redigert av en moderator:
Traff min bror og noen kompiser på Grünerløkka i går kveld, den ene sportet av alle ting en Wempe med dag, dato, måned og månefase!

Omega 2252.50 (Seamaster Professional "Black Sword" midsize) på damen ved siden av meg på t-banen. Vi satt lenge ved siden av hverandre, og til slutt klarte jeg ikke la være å gi henne et kompliment for den. Det falt heldigvis i svært god jord. :)

Omega Planet Ocean 232.30.42, på en ung herre ved Juridisk Fakultet i Bergen. Fin beater. Noen her?

Breitling Aerospace Avantage på Strømmen storsenter i 7-tida.. Så særdeles velbrukt ut der den subbet langs båndet på rulletrappa :)

TS Nato

@Trulle75: Hva var det som satt på den TS-natoen? Kan ha vært meg, men på 17. mai så jeg en annen som også hadde en TS-nato... Så ikke hva som satt på remmen...

@Trulle75: Hva var det som satt på den TS-natoen? Kan ha vært meg, men på 17. mai så jeg en annen som også hadde en TS-nato... Så ikke hva som satt på remmen...

@jallabert Dette var den 18. mai. Jeg så ikke hva som satt på TS-natoen, men vedkommende (du?) satt på en cafe noen meter ovenfor Moods of Norway butikken med to andre karer.
TS-nato er utrolig lett å få øye på :)

IMG_8650.jpg

"I love to wear a black shirt, a black cool jacket and black tight jeans. A necklace and a beautiful Breitling watch are usually accompanying such an outfit, which pretty much defines my signature"
- Ørnulf Høyer

Nuvel ja...

Omvendt spotting!

Satt på en bedre restaurant tidligere i dag, inn kom det 4-5 svære karer fra en beryktet MC klubb.

Han ene stanset opp 1-2 sekunder i det følget passerte bordet vårt.

En kollega mente de snakket om oss samt at blikkene gikk til vårt bord.

En av de, han med flest tatoveringer på armene kom bort til bordet.

Unnskyld, er det en Sinn du har?

:eek:

Han likte godt fargen på min U1, han hadde fått interessen når han var dykker i forsvaret for 10 år siden og viste frem en helt sort modell som han hadde. Han lånte min klokke og viste den til sine kamerater.

Beklager vist jeg på noen måte har bidratt til at Sinn U1 blir en klokke for Hells Angels.

Edit: McDonalds... :)

Satt på en bedre restaurant tidligere i dag, inn kom det 4-5 svære karer fra en beryktet MC klubb.

Han ene stanset opp 1-2 sekunder i det følget passerte bordet vårt.

En kollega mente de snakket om oss samt at blikkene gikk til vårt bord.

En av de, han med flest tatoveringer på armene kom bort til bordet.

Unnskyld, er det en Sinn du har?

:eek:

Han likte godt fargen på min U1, han hadde fått interessen når han var dykker i forsvaret for 10 år siden og viste frem en helt sort modell som han hadde. Han lånte min klokke og viste den til sine kamerater.

Beklager vist jeg på noen måte har bidratt til at Sinn U1 blir en klokke for Hells Angels.

Edit: McDonalds... :)

Herlig historie!

Nå fikk jeg lyst på både Sinn, motorsykkel og tattovering ;)