Klokkespotting

Møtehøydepunktet i dag var spotting av Panerai 352, Rolex GMT og en Omega Seamaster chrono i et og samme møte.
 
Spottet en Hublot Big Bang i rosegull, med keramiske bezel, og som ytterpunkt en fake Rolex sub, på jobb i dag.
 
Simon Cowell.
Ikke av hans beste øyeblikk bildemessig. Desto penere er hans Jaeger-LeCoultre Master Tourbillon (RG) - Modell 1652420.

 
Vet ikke om jeg gått glipp av noen bonusutbetalinger i min pappaperm men bra spottinger på kontoret idag.
JLC, DSSD, PO XL - hvor i hvert fall DSSD er på kollega som ikke hadde den før jul ;)

... og kanskje enda viktigere, ikke en eneste pulsklokke enda, har norsk ingeniørmiljø tatt til fornuften?!
 
Paul Walker har jo kjempegod klokkesmak! ;)

Fra Fast and Furious 6

jllcfastsix.jpg


jaeger-lecoultre-deep-sea-chronograph-paul-walker-fast-furious-6-2.jpg
 
Så en kollega på jobb i dag med en Sinn på armen. Jeg kan lite om merket, men må si denne så veldig bra ut.
Jeg fikk ikke anledning til å spørre, men det var en chronograph med to oransje visere (sekundviser og på nederste subdial). Bezelen var glatt og hadde en hel masse tall, litt som en speedmaster bezel.

Noen som vet hvilket ur det er snakk om?
 
Så en kollega på jobb i dag med en Sinn på armen. Jeg kan lite om merket, men må si denne så veldig bra ut.
Jeg fikk ikke anledning til å spørre, men det var en chronograph med to oransje visere (sekundviser og på nederste subdial). Bezelen var glatt og hadde en hel masse tall, litt som en speedmaster bezel.

Noen som vet hvilket ur det er snakk om?

Sånn?

IMG_7747.jpg
 
SNj33lBY_original.jpg


GMT Master II på en av de andre kakeselgende pappaene jeg sto sammen med ved skolens sommeravslutning/skoleutstilling.
 
Rolex GMT coke. Litt faded bezel på danske i dress på tog headed for Lillestrøm

+ denne lekkerbisken(?), optimist å tru på DD med gull jubilee?
z6JsIct.jpg
 
Spottet en Rolex TT Datejust med riflet bezel og svart skive på en kar i 30 årene under "Herrenes Aften" på Moods of Norway i Trondheim.