Ganske så sikker på at jeg spottet en eldre DJ og en Breitling av noe slag på The Scotsman igår...
Meget god stemning var det i hvertfall!
Ganske så sikker på at jeg spottet en eldre DJ og en Breitling av noe slag på The Scotsman igår...
Klokke spottet ved Nationaltheatret. Vet ikke hvilket merke, men jeg kan banne på at den var 80-90 mm i diameter.. Æsj!
TT DJ spottet igår rundt klokken 5 ved McDonalds Torgallmenningen. En annen morsommere spotting skjedde senere på kvelden da jeg selv ble spottet av en annen TSer. Er ikke store landet vi lever i
Jeg aner ikke hvor matematisk sannsynlig det er at vi havnet på samme vors. Hyggelig var det uansett!
Til dere som trodde Panerai var veggur, DETTE er veggur!
Dette er uten tvil den største klokka jeg noengang har sett på et håndledd!
Og hvis det skulle være noen tvil - Nei, jeg er ikke fan.
Det er ikke sjelden det er fine klokker klokker innom jobben, ofte sub av ulike kaliber, Panerai og Breitling Heritage for å nevne noe. I dag tok kaka, Patek Nautilus, for meg ikke så lett å spotte eksakt modell. Uansett, artig å kunne gjenkjenne ulike modeller etter å ha blitt medlem her! Dersom det passer seg kommenterer jeg gjerne, noen ganger "føler" jeg at stemningen for å komplimentere ikke passer seg. Kanskje noen føler seg truffet av dagens spot av Patek?