Klokkespotting

Klokke spottet ved Nationaltheatret. Vet ikke hvilket merke, men jeg kan banne på at den var 80-90 mm i diameter.. Æsj!

NPGc5zD.jpg
 
Milgauss og blå SMP på båten til Lindøya ved to forskjellige anledninger.
 
TT DJ spottet igår rundt klokken 5 ved McDonalds Torgallmenningen. En annen morsommere spotting skjedde senere på kvelden da jeg selv ble spottet av en annen TSer. Er ikke store landet vi lever i :p
 
TT DJ spottet igår rundt klokken 5 ved McDonalds Torgallmenningen. En annen morsommere spotting skjedde senere på kvelden da jeg selv ble spottet av en annen TSer. Er ikke store landet vi lever i :p

Jeg aner ikke hvor matematisk sannsynlig det er at vi havnet på samme vors. Hyggelig var det uansett!
 
Jeg aner ikke hvor matematisk sannsynlig det er at vi havnet på samme vors. Hyggelig var det uansett!

Det var nok ikke astronomiske odds for gårsdagens møte, men morsomt var det uansett! Skal ikke se vekk fra at det må bli et SV-GTG dette semesteret. Har en snikende følelse av at det nok er flere fra SV-Fakultetet her inne.
 
Spottet Hallvard Flatland med det som ser ut som en Rolex Daytona 116523, i et Se & Hør på venteværelse hos tannlegen!

20130814_183303.jpg
 
Redigert:
Til dere som trodde Panerai var veggur, DETTE er veggur!
Dette er uten tvil den største klokka jeg noengang har sett på et håndledd!
Og hvis det skulle være noen tvil - Nei, jeg er ikke fan.
43D4B748-D5B4-4585-9D4B-EF3F78A24528-12138-000006F37BD7B60E_zps5635ebf9.jpg
 
Redigert:
Tudor Heritage Chrono spottet nederst på Grünerløkka i dag, først på Granit og senere på Food Story. Og det er da en Deep Sea Sea Dweller på Andreas Thorkildsen i Aftenposten i dag?
 
Til dere som trodde Panerai var veggur, DETTE er veggur!
Dette er uten tvil den største klokka jeg noengang har sett på et håndledd!
Og hvis det skulle være noen tvil - Nei, jeg er ikke fan.
43D4B748-D5B4-4585-9D4B-EF3F78A24528-12138-000006F37BD7B60E_zps5635ebf9.jpg

Ikke så rask i beslutningen, @Thomas84. Det kan være at eieren har fått klokken via Trygdekontoret. Svaksynte kan få slike.

8-D
 
Redigert av en moderator:
@petterhg, jeg spurte faktisk om det, og vi lo godt begge to, så tror neppe det var greia her. Ikke var den spess lettlest heller;)
 
Redigert av en moderator:
Det er ikke sjelden det er fine klokker klokker innom jobben, ofte sub av ulike kaliber, Panerai og Breitling Heritage for å nevne noe. I dag tok kaka, Patek Nautilus, for meg ikke så lett å spotte eksakt modell. Uansett, artig å kunne gjenkjenne ulike modeller etter å ha blitt medlem her! Dersom det passer seg kommenterer jeg gjerne, noen ganger "føler" jeg at stemningen for å komplimentere ikke passer seg. Kanskje noen føler seg truffet av dagens spot av Patek? ;)
 
Det er ikke sjelden det er fine klokker klokker innom jobben, ofte sub av ulike kaliber, Panerai og Breitling Heritage for å nevne noe. I dag tok kaka, Patek Nautilus, for meg ikke så lett å spotte eksakt modell. Uansett, artig å kunne gjenkjenne ulike modeller etter å ha blitt medlem her! Dersom det passer seg kommenterer jeg gjerne, noen ganger "føler" jeg at stemningen for å komplimentere ikke passer seg. Kanskje noen føler seg truffet av dagens spot av Patek? ;)

det kommer ann på hvor du jobber, jeg lufta i alle fall Nautilusen i går:p
 
Spottet en U-boat på en ca 45 år gammel mann i går. Minst 50 mm. Han gikk for øvrig med hvit bukse og hadde håret kjemmet bakover.

dracula-smiley-face-emoticon.png
 
Daytona hel gull med svart dial i heisen på hotellet jeg bor på i Roma! The westin excelsior rome:) mye bra klokker på dette hotellet:)