Klokkespotting

Hva er det han holder i venstre hånd her? Tror ikke han har brukt den i noen av episodene.


I venstre hånd holder han vell en Breitling Chronomat b01 heter vell 44 eller noe sånn nå? Kan se sånn ut iallefall,
og i høyre hånd ser det ut som om han har en GMT, men bezelen ser litt rar ut?
 
Gammel dame(60-årene) hos urmaker Jacobsen.
Jeg: Fin Datejust du har.
Damen: det en Rolex
Jeg: Ja, en Rolex Datejust.
Dame: Jaha.

Så spottet en Datejust på en veldig bitter gammel dame!
 
Redigert:
Øyh! @Lynvingen jo! (Neida)

Men tydeligvis en isklokke dette. Så Pepsi og coke osv er litt feil betegnelse...kanskje.
 
Redigert av en moderator:
Spottet en Sub i videosnutten. En Iskremklokke som smaker coke slik som saftposene hadde vært noe.
 
på mitt håndledd idag, lånt av en kollega - iphone 5 er møkk på nærbilder
dette er vintage og historie, men langt utenfor mine klokkebudsjetter uten å bli skilt :)

 
Vintage Rolex Air-King på kunde i dag:)

Jeg: Flott klokke du har der! Er det en Air-King?
Kunde: Det er en rolex.

Åpenbart ingen entusiast/klokkegærning, men så absolutt en hyggelig fyr. Fikk i gang en liten klokkesamtale uansett. Han hadde kjøpt klokken ny for 30-35 år siden, og den var utrolig strøken. Visstnok bare hatt to servicer, og gikk forsatt nøyaktig hevdet han:)
 
phpTNLolQ.png
 
@Juice Haha, Kasparov er sjef! Veldig stilig fyr. Forresten noen av dere som ser på sjakk-vm som vet hvilken klokke Anand brukte i går? Så ut som en stilig dressklokke med lys skive, tenker kanskje en JLC, PP eller VC ? Skal se om jeg kan fikse bilde senere, sitter foreløpig oppslukt i dagens parti :)
 
Redigert av en moderator:
Ikke akkurat en spotting, men Tissot tegneserie/reklame i Scanorama-magasinet på SAS :p
Det der er så absolutt en spotting @acnorway - erger meg selv fortsatt for at jeg kun tok bildet og ikke tok meg bryet å legge in den her.
Her noterer vi jo litt av problematikken @Mathfjeld og @Entropy så "pent" forklarte ifjor på julebord for en kollega av meg at høydemåler her kun funker når den er resettet ref. trykk i trykkompensert flykabin :)
 
Redigert av en moderator:
Spottet en kar med en Rolex Submariner på Nato gående ut fra Bjerke i Prinsensgate på lørdag.. Noen herfra?