Klokkespotting

Litt sent ute, men var på firmatur for et par måneder siden - og fikk se Arve Juritzen med en Hulk (116610LV) på flytoget :)
 
Breitling transocean på sønn og Daytona på far innom butikken idag. Hadde sett et dykkerur fra longines med roterende-indre bezel. Jeg mente det må være LLD, men det stemte visstnok ikke helt med hva de hadde sett. De hadde også fått for seg at den var limited. Men Longines har vel ingen limited-dykkerur med inner-roterende bezel? Uansett, gøy å se en gutt på 15 år med interessen på plass
 
Major spotting i Avisa Nordlands nettutgave.. han er sågar meget aktiv på forumet ;)

decentdancing_5219272a.jpg
 
Ser ikke ut som noen major må jeg innrømme, men kanskje noen kan opplyse de uinnvidde om hvem denne personen er?
 
Ser ikke ut som noen major må jeg innrømme, men kanskje noen kan opplyse de uinnvidde om hvem denne personen er?

@RELOX en av de fire her er svært frekvent og hyggelig medforumist og tilhørende WIS.
Lar det stå for ham selv å tre fram fra skyggene hvis han vil det :)

Edit
Reposter bilde da jeg bikket over på ny side
decentdancing_5219272a.jpg
 
Redigert av en moderator:
@KarlFr må jo være helt innafor det!
Såg de la ut en firkløver med bland annet denne hinsides all forstand råe Tribeca film-edition Portugisen i platinum
EaVPue0.jpg


Edit

Såg billed-kavalkaden og mye som ga bakoversveis,
men det gjorde meg også barnslig glad at de tok seg bryet å dele en Seiko 5 Automatic!
 
Redigert av en moderator:
Endelig sniket meg til ninja-bilde av kollegas DSSD.
Han skal til Thailand en måned på ferie og tør ikke ta den med,
tilbød meg uten hell å "holde den i gang" og være winder for den :)
ioLC7pD.jpg