Klokkespotting

Jeg trekker kanskje trådens mening bittelitt med denne spottingen. Spottingen var ikke en klokke, men jeg skvatt i bilstolen da jeg så at bilen foran meg kjørte rundt med modellnummeret på Tudoren jeg solgte for bittelitt siden! 75090. Hva er vel ikke mer Idiot enn å ta bilde av en bil med et klokkemodellnummer på* ? :) Det må da sies å være ekte WIS-ete, og verdt en post nummer 1001 etter WIS unboxing for litt siden? * tror kanskje dere som "ojsann, da jeg stoppet stod km.standen på modellnr på min klokke, dette tar jeg bilde av!" er i samme liga:p

Det er vanskelig å lese av bildet da jeg har verdens verste mobiltelefon med ditto kamerakvalitet.

Regner forøvrig med at Passat-eieren har en Tudor:)

 
Grønn-skivet bronseklump på (army-)grønn kanvas i Tekna/Nito-møte her ute på Fornebu nå før lunsj.
Tror ikke det var Shark Diver men kunde godt vært en Stingray-modell eller noe helt annet merke.
En medasylant? :)

Det stemmer (men jeg må nok sies å befinne meg på den heller passive enden av skalaen). Ingen Helson, men en Armida A8 :)
 
ScreenShot2014-01-09at13620PM_zps44aea7a8.png
 
En utdypning for oss som som ikke føler for VG+? Med Stordalens budsjett må det da kunne være noe stilig der :confused:


Det var kun klokkene til noen få utvalgte som var på NHO konferansen, skal se om jeg får lurt inn bilder her under(Håper ikke dette strider i mot noen regler? :cool:)

Chopard Chronograph
2038147.jpg


Date just
2038149.jpg


Bonett Titanium
2038143.jpg


kina ræl
2038146.jpg


Omega Constellation
2038151.jpg


DW
2038148.jpg


Tissot
2038142.jpg


Breitling Chronomat
2038144.jpg


arvegods av ett slag/NA
2038141.jpg


Tag Heuer(Eller Hag Teuer som han sa:confused:) & RW:cool::cool::cool:
2038138.jpg


Klokke med Oslo motiv:confused::confused:
2038145.jpg


Stål ræl
2038139.jpg
 
En meget hyggelig fyr på treninga med en speedmaster på armen. Det er virkelig en nydelig klokke. Kjenner jeg må ha en sånn..
 
Tag Heuer(Eller Hag Teuer som han sa:confused:) & RW:cool::cool::cool:
2038138.jpg


Artig, takk for posten. Stordalen og RM er bra.
Sort følger hans hotell-stil.
Jeg bor mye på hans hoteller i jobbsammenheng, men de ville ikke vært mine personllige valg. Litt for mørkt.
Men du verden - meget stilig er det. Han har absolutt god smak!

BT
 
Det var forsåvidt en spøk, men jeg tror også kjangsen er stor. Men det er nok relativt lite forskning på det området som kan bekrefte min hypotese :cool:

Hehe. Poenget mitt er bare at her inne er det jo diverse studenter med patek, ap og rolex. Og andre som, dersom eksterne skulle tippe, vil sett ut som om/har jobber som skulle tilsi at klokkene deres kunne være fake.

Så kanskje det er en klokkeinteressert butikkansatt :)
 
Hehe. Poenget mitt er bare at her inne er det jo diverse studenter med patek, ap og rolex. Og andre som, dersom eksterne skulle tippe, vil sett ut som om/har jobber som skulle tilsi at klokkene deres kunne være fake.

Så kanskje det er en klokkeinteressert butikkansatt :)

Hehe jo det er helt sant! Har selv sportet Div Breitlings mens jeg grilla pølser på shell 7-eleven i "studie" tiden :cool: