Haha. Strålende!I pausen av en forelesning jeg holdt på BI i dag, fikk jeg et faglig spørsmål om Swatch Groups nektelse av å levere urverk til konkurrentene. Underveis i praten, og av hans flakkende blikk på håndleddet mitt, skjønte jeg fort at studenten var klokkeinteressert, noe jeg også gav klart uttrykk for selv, hvorpå han raskt spurte om jeg henger på Tidssonen. Det endte med en hyggelig klokkeprat, inkludert spotting av hans Sub og min Ingenieur Black Ceramic. Sees på neste forelesning, @Klokkesamler
La oss overhodet ikke fokusere på at jeg har sett på "Junior Masterchef", og heller glede oss over at to av dommerne hadde hhv pam på lenke og gmt coke.
I pausen av en forelesning jeg holdt på BI i dag, fikk jeg et faglig spørsmål om Swatch Groups nektelse av å levere urverk til konkurrentene. Underveis i praten, og av hans flakkende blikk på håndleddet mitt, skjønte jeg fort at studenten var klokkeinteressert, noe jeg også gav klart uttrykk for selv, hvorpå han raskt spurte om jeg henger på Tidssonen. Det endte med en hyggelig klokkeprat, inkludert spotting av hans Sub og min Ingenieur Black Ceramic. Sees på neste forelesning, @Klokkesamler
Vi lanserte en ny reklamefilm for vårt produkt i dag, ble positivt overrasket da jeg spottet en Rolex DJ? på damen i filmen!
[video=youtube;d7M_FY9VBOA]https://www.youtube.com/watch?v=d7M_FY9VBOA[/video]
Ny Microsoft sjef, noen som tar denne?