Klokkespotting

I pausen av en forelesning jeg holdt på BI i dag, fikk jeg et faglig spørsmål om Swatch Groups nektelse av å levere urverk til konkurrentene. Underveis i praten, og av hans flakkende blikk på håndleddet mitt, skjønte jeg fort at studenten var klokkeinteressert, noe jeg også gav klart uttrykk for selv, hvorpå han raskt spurte om jeg henger på Tidssonen. Det endte med en hyggelig klokkeprat, inkludert spotting av hans Sub og min Ingenieur Black Ceramic. Sees på neste forelesning, @Klokkesamler :D

Redigert av en moderator:
I pausen av en forelesning jeg holdt på BI i dag, fikk jeg et faglig spørsmål om Swatch Groups nektelse av å levere urverk til konkurrentene. Underveis i praten, og av hans flakkende blikk på håndleddet mitt, skjønte jeg fort at studenten var klokkeinteressert, noe jeg også gav klart uttrykk for selv, hvorpå han raskt spurte om jeg henger på Tidssonen. Det endte med en hyggelig klokkeprat, inkludert spotting av hans Sub og min Ingenieur Black Ceramic. Sees på neste forelesning, @Klokkesamler :D
Haha. Strålende!

La oss overhodet ikke fokusere på at jeg har sett på "Junior Masterchef", og heller glede oss over at to av dommerne hadde hhv pam på lenke og gmt coke.

EFBC0BCD-0974-40F3-A437-7E357BDE500F_zpsatnlxv1z.jpg

C5158C5F-03A8-4405-B6C4-D3BD6DE468F9_zpsu67kjguz.jpg

@Flonaldo - gleder meg :)

I House of Cards alternerer Spacey mellom to portugisere. I tillegg er vel en Da Vinci innom håndleddet. (Det er ingen hemmelighet at Spacey er IWC-ambassadør.)

Men hvilken modell er det han har rundt håndleddet her?

1016561_666334330056003_100037325_n.jpg

Redigert:
Mark Cavendish med Rolex Sub Kermit, og Cancellara som står lengre bak er sponset av IWC, men ikke lett å se hvilke modell han bruker her.

20144300-215902-980x670.jpg

Vi lanserte en ny reklamefilm for vårt produkt i dag, ble positivt overrasket da jeg spottet en Rolex DJ? på damen i filmen!

[video=youtube;d7M_FY9VBOA]https://www.youtube.com/watch?v=d7M_FY9VBOA[/video]

Fet reklame, klokke og system:)

Dessverre ingen bilder, men en fin, sort 16570 på armen til en kunde i dag. Jeg har lyst på EXPII :)

Frankie

Var i møte med en kar i går, som rocket denne saken:

2488261gross_zps67f79d97.jpg
[/IMG]

Ikke min kopp te, men moro å spotte noe ma ikke ser hver dag :)

Rakk ikke ta bilde, men en veldig pen sort nyere daytona på en kar på trening tidligere i dag. Litt glorete klokke å ha på gymmet kanskje, men det er en utrolig fet klokke. Savner daytona kjenner jeg. Tror det må bli en sånn igjen snart, men da kanskje en med zenith verk hvis muligheten er der.

Pen vintage Omega 30mm på flerfarget NATO i møte i går. Hyggelig eier også! Passet seg dessverre ikke å prate så mye klokke.

I private sammenhenger kommenterer jeg gjerne hva folk har på armen, men i jobbsammenheng syntes jeg ofte dette kan bli litt feil/vanskelig.