Klokkespotting

Rapper og skuespiller Tracy "Ice-T" Marrow tjener nok greit.

Icemille_zps196f7b86.jpg
 
14060

14060 no-date sub på leverandør her om dagen. Med lugholes og greier. Må si det er et veldig rent og ryddig look på denne modellen. Uten cyclops trodde jeg først det var en SD (SD Sea-Dweller=16660, ikke DSSD=116660 altså;), men uten dato var det selvsagt en no-date sub. Fyren har vært hos meg for noen år sia, da med en Navitimer av noe slag. Tenker at han da er litt over gjennomsnitts klokkeinteressert, en no-date sub av eldre modell er kanskje ikke noe du flyr rundt med, hvis hensikten hadde vært å "brife"?
 
Speedmaster prof i møte idag, og rolex sub (av et eller annet slag) på flyet Bergen-Oslo i ettermiddag.
 
Så Anchorman 2 ikveld. Mistenker nesten at Rolex er sponsor, for sjeldent har jeg sett mer fokus på klokker i en film. TT Submariner og Datejust
Var også mye annet snacks der, men klarte ikke å spotte hva det var.
 
En ikke klokkeinteressert kompis sendte meg nettopp en melding på FB - hvor mange sånne gule AP'er er det i Norge:mrgreen:

CC4DFC02-BBD0-4C47-928C-5DCBAB19D730.jpg
 
Panerai 372 på flyet til Grand Canaria i morrest. 

Spottet mye snacks på samme ruten dagen etter også.

3 Submarinere, 1 stk daydate i helgull på presidentlenke, 1 Omega Seamaster og noe som så ut som en Breitling Super Avenger.

Si fra om du er lysten på mini-gtg rundt lunsjtider en dag, @elf:cool: Med forbehold om at du ikke er så alt for langt unna!
 
Redigert av en moderator:
Si fra om du er lysten på mini-gtg rundt lunsjtider en dag, @elf:cool: Med forbehold om at du ikke er så alt for langt unna!

Hadde vært morsomt det, men jeg er beklageligvis fortsatt i kalde Norge.. Reiste ikke nedover selv :(
 
Redigert av en moderator:
Spottet først en PO chrono på ansatt hos Marc & brandy, så en LLD på ansatt hos Thune på Sandvika SS. Sistnevnte spotting endte i en lang klokkediskusjon. Mulig han er bruker her inne?