Klokkespotting

Ikke for å være frekk - men må spørre: Er den Exploreren ekte? Den så megasvær ut på de bildene. Bilde(vinkel) kan lyve, men den er ju ussle 39mm, men ser ut til å være på størrelse med en Nixon. :eek:

Nå er ikke mister Såheim den største karen heller.

Fikk prøve denne badass klokka i familiemiddag i dag:

39B2C677-95A0-43CA-85CD-DCD4CAF72263_zpslrgomrmp.jpg

48 mm! Har aldri prøvd eller sett Hublot live før, og kan vel beskrive uret som et monster som kledde eieren bedre enn meg:D

Spottet søt dame med klokke på NATO-reim på en fest jeg var på i helga, det er vel ikke dagligdags? Ble faktisk klokkeprat ut av det også :)

Spottet ung ungdom med Sub 16610 uten sel på Bragernes torg i dag ved halv 3 tiden. Den så uforskammet strøken ut. konf-birthday-sub?

Spottet søt dame med klokke på NATO-reim på en fest jeg var på i helga, det er vel ikke dagligdags? Ble faktisk klokkeprat ut av det også :)

Nå selges det jo både Nixon, Gant, fossil osv med fabrikkmontert NATO reim. Ja til og med klokker på jula har NATO reim.. Så dessverre er det ganske utvannet..

En Speedmaster reduced på mann med DN på t-banene imorges. Så ekte ut, eneste jeg stusset på var at viserne virket litt blanke/metalliske. Karakteristisk Omega lenke, teksten på skiven så riktig ut (Omega Speedmaster osv i en "trekant", måtte myse veldig...).

Tror jeg jammen jeg så en vanlig Speedmaster på vei opp trappa fra T-Banen også. Var bare et kort glimt, men kjenner den relativt godt ;)

215845.jpg

Big Pilot? Hva slags skive her det her? Ser nesten rødlig ut...

Nå var det (kremt) mye rødt i det bildet der, så det kan kanskje en refleksjon.

SKILLE

I går spottet jeg en merkelig sak på 19-trikken. Den var mekanisk, for viseren fløt jevnt, men den hadde to kroner, og den ene så ut som den var formet for en eller annen slags verktøy. Altså en temmelig stor horisontal krone med spor til en slags spesialskrutrekker. Dårlig forklart, men noen som kan tenke seg hva det kunne være?