@ Ursa Major: Jeg digger hanskene, hvor får man kjøpt slikt?
Var på Iggy i går, og kan rapportere at mannnen er i storform, vralter rundt i bar overkropp og leverer varene. Han hadde ingen Rolex i går, men saksofonisten hans stilte med TT Sub (tror jeg). For øvrig morsomt å registrere at Stooges-gutta, som alle er +/- 60 år, ser ut som snille og trygge bestefedre - mens Iggy ser ut som om han har deltatt i flere kriger.Iggy & The Stooges spiller på Øyafestivalen idag, dermed passer det vel med et trivelig bilde jeg fant på TTT. Iggy med Sub på hånden. Eh Iggy? Skru til kronen.
Jeg kjøpte i alle fall her:
http://www.leatherglovesonline.com/np/MensGloves-ByStyle-Driving.htm
Pålitelig nettbutikk.
Så Iron Man på tv her om dagen, og la merke til at Tony Stark/R. Downey jr. bar en Bulgari.... Etter litt googling viser det seg at det var en Bulgari Diagono Retrograde Moonphase, kasse i 18k rose-gold osv...
Ikke helt min kopp te....
Forresten så har jeg lest at han bærer en JLC på armen i Iron Man 2... noen som vet hvilken modell? Har ikke sett filmen enda så jeg har heller ikke sett klokka...
Ps: Til alle som er redde for at klokken slår ut i metalldetektoren, no worries. Ta av beltet og sleng lommeboken i maskinen og du kan fint gå igjennom med Submariner eller seamaster trygt rundt hånden. Det er veldig sjeldent en klokke alene er nok til å gjøre utslag, da snakker vi store breitlinger eller gull Rolexer.