Klokkespotting

Denne misforståtte mannen er i nyhetene i dag.. Men hvilken klokke har Bhatti på armen? :)
Det ligner veldig på min Casio Protrek? Sikkert godt å ha barometer og temperaturmåler når en rusler rundt i den afghanske fjellheimen.

Spotting av @jpurdey sin strøkne PAM 111 førte til en hyggelig klokkeprat på Vestby Outlet i dag, mens kidsa raste rundt i lekelandet. :)

Redigert av en moderator:
Daytona på Halvor Bjerke i dagbladet med denne dystre nyheten http://www.dagbladet.no/2015/01/16/nyheter/sveits/klokke/urmaker_bjerke/valuta/37215148/

978x.jpg

Hva er det Tyler Brûlé fra Monocle rocker på hånden i forrige ukes D2? Kan det være en Datejust?

det er vel en Datejust med Buckley-dial

rolex_image.888856.jpg

redigering
"Watch: I wear a Rolex Oyster Perpetual Datejust that I've had since 1983. I got it in Switzerland on my first trip to Europe with my grandmother when I was 14. I saved up all my money from cleaning yachts during the summer and it was my first ever purchase. My parents thought I was absolutely nuts. I can't remember how much it cost but I think it would be worth five or six times more now. "

Redigert:
Spotta en Explorer II Polar på en mann rett utenfor Paleet i dag, sånn ca 1330. Litt senere møtte jeg en hyggelig kar på Tidemann med SD som virkelig ble brukt til det den er god for.

Ja, riktig gjettet; Jeg har vært på klokkesafari i dag:)

Er det en Royal Oak i roségull på Jeremy Piven her i traileren til Entourage-filmen?

Og en Sub på Gabriel Macht i Suits?

Nærmere

Darrel Sheets, A.K.A "The Gambler" tar ingen store sjanser når det gjelder ur...

For de som følger med på serien, er det ingen tvil om at det er Rolex som foretrekkes..

imagejpg1-28.jpg

Har ikke alle sett den serien??! Ingen av hannkjønn med respekt for seg selv har latt Entourage forbi usett.

Også fin kommentar fra Billy Walsh da alle ble tilbudt Rolex i gave. (fritt etter hukommelsen):"My parents gave me a gold Rolex after graduation, but that Patek Philippe you are rocking....."

Kongeserie!

Redigert:
Jeg har sett én eller to episoder og synes den var helt uinteressant.

Hehe, alle kan ikke like alt! Men serien er i alle fall etter min mening helt fantastisk, og Ari Gold er toppen av kransekaka
[video=youtube;bzFQrZxGROU]https://www.youtube.com/watch?v=bzFQrZxGROU&spfreload=10[/video]

Rolex 1680 spottet på Widerøe- kaptein. Ekstra gøy at han kjøpte den ny, og var klar over hva han hadde på håndleddet.

Om du ser serien (anbefales) prates det en del om den klokken.

Har sett alle sesongene (to ganger), men det er såpass lenge siden at det var før klokkeinteressen tok til. Men, å se det for en tredje gang innen filmen har premiere er jo ingen dum idé. Etter videoen over er det vel egentlig ingen tvil om at jeg må gjennom alt på nytt.