Klokkespotting

Fikk ikke tatt bilde men det får gå når jeg henvender meg til en pensjonist på venterommet hos legen. Han hadde en 25 år gammel DJ på armen. Plexi og jubilee.
Servet den en gang i løpet av et kvart århundre og den gikk,,, ja som en klokke...
 
Var på kurs i dag. I første økt tok kursleder av seg klokken sin, og la den på bordet. I første pause kastet jeg meg til hans forundring over den, tok den på og tok dette bildet. Forundringen kan også ha vært både forskrekkelse og begeistring, jeg var så fokusert på klokken at jeg er ikke sikker.

JHs%20sub.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvermansen
Var på kurs i dag. I første økt tok kursleder av seg klokken sin, og la den på bordet. I første pause kastet jeg meg til hans forundring over den, tok den på og tok dette bildet. Forundringen kan også ha vært både forskrekkelse og begeistring, jeg var så fokusert på klokken at jeg er ikke sikker.

JHs%20sub.jpg

Håper du løp inn på do og skrubbet den også;) Fytti grisen, skjønner ikke at folk orker så mye møkk rundt cyclopsen.
 
Håper du løp inn på do og skrubbet den også;) Fytti grisen, skjønner ikke at folk orker så mye møkk rundt cyclopsen.
Skjønner hva du mener, lenka er guffen også, men jeg la faktisk ikke merke til det før jeg kom hjem og så klokka på skjermen; der og da tenkte jeg bare at den så velbrukt ut. Dette er et kurs som gjentas årlig, vi får se om jeg får mannet meg opp og ymter noe om det neste år ...
 
IWC Portuguese chrono med hvit skive på kamikaze idag og Rolex Submariner 116613LB(?) på hånden til Tshawe på senkveld igår.
 
Noen som følger med på VM i snooker?
Judd Trump stiller med noe som minner mistenkelig om en Richard Mille i rødt gull nå. Tidligere i dag spilte han med en Daytona med hvit skive på kø-armen.
Semifinalemotstander Stuart Bingham reklamerer for britisk gråmarkedselger og bærer en 116710BLNR. :)
 
Noen som følger med på VM i snooker?
Judd Trump stiller med noe som minner mistenkelig om en Richard Mille i rødt gull nå. Tidligere i dag spilte han med en Daytona med hvit skive på kø-armen.
Semifinalemotstander Stuart Bingham reklamerer for britisk gråmarkedselger og bærer en 116710BLNR. :)

O'Sullivan kjørte en JLC Reverso til han røk ut.
 
Fake Hublot i morse på majorstuen

Och nu en civilpolis på Oslo s med en Rolex Oysterquartz.

Kanske borde styra upp en gtg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
Rakk ikke knipse bilde av det, men observerte en 16610(?) på sIkringsleder fra CAN ifm. Høydekonferansen idag. Det ble og obsertvert en SMP tilsvarende min sorte på en Aak-ansatt igår, men her heller klarte jeg ikke snike til meg et bilde.
Så disse observasjonene er vel ikke i henhold til trådens prinsipper, men skitt la gå..