Klokkespotting

Nei, absolutt ikke.
MEN! Kommer nettopp tilbake fra et veldig hyggelig besøk hjemme hos Thomas Prescher, det er noe av det sykeste jeg har vært med. Han forteller alt, ikke noe hemmelige hemmeligheter der. Og jøss for noen klokker ham lager, han kan tenke utenfor boksen.

Fortell mer? :)
 
Kommer nettopp tilbake fra et veldig hyggelig besøk hjemme hos Thomas Prescher, det er noe av det sykeste jeg har vært med. Han forteller alt, ikke noe hemmelige hemmeligheter der. Og jøss for noen klokker ham lager, han kan tenke utenfor boksen.

Moro!

Men har du sagt A, så får du si B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Æ, Ø og Å.
 
Vel, hva skal man si. Han var veldig åpen om sine meninger og hvordan han produserte sine produkter. Hele hans historie om alt det han har gjort på en relativt kort periode er også ganske spennende, det å lage en half-flying tourbillion under sin utdannelse er jo ganske vilt!
Første som lage en double axis tourbillion i et lommeur og året etter lagde han det "umulige" er triple axis tourbillion i et arbåndsur. Han utviklet og et helt unikt koblingssystem i tempusvivendi modellene sine.
Jeg anbefaler alle om å gå inn på siden hans og lese der.

http://www.prescher.ch/Default.aspx
 
  • Liker
Reaksjoner: dab og Dingle
En flott PP på andrepiloten i 'Non-Stop'
Noen som kan si mer om modell?

Jeg går for modell: "Fake". Veldig tette sub-dials, og klassisk fake kalenderoppsett. Har ikke sett filmen, men er andrepiloten en shady figur som prøver å gi seg ut for mer enn han egentlig er?
 
Jeg går for modell: "Fake". Veldig tette sub-dials, og klassisk fake kalenderoppsett. Har ikke sett filmen, men er andrepiloten en shady figur som prøver å gi seg ut for mer enn han egentlig er?
Ville PP gått med på å la navnet sitt bli svertet i en Hollywoodfilm altså? Jaja, er jo ikke sikkert de har sett filmen heller.
Andrepiloten er, sammen med Liam Neeson, dagens helt, som foretar en heftig nødlanding.
 
Nydelig Frederique Constant gullklokke på brun skinnreim på en bussjåfør i Elverum i dag, hadde lyst til å stoppe og spørre litt, men dessverre var det ikke bare jeg som skulle ha billett :(
 
Rolex GMT og en Reverso på Porscheklubbens kjøretrenings og løpsdag på Rudskogen i dag. Løpene ble dessverre avlyst pga en ulykke.
 
diego_maradona_sepp_blatter.jpg