Klokkespotting

@Klokkesamler sammenlignet med "SubC" så ser bezel mye tynnere ut her og skiven fremstår som vit, hvis det ikke er gjenskinn. Så her er det nok noe annet på ferde ...

Det var for øvrig bristfellig artikkel da det ikke fremgikk hvem som var avbildet,
men litt dektektivarbeid kan jo tilsi at det er Harald Margnus Andreassen (artikkelforfatters skriveleif)

Her med Bond-lenke(?)
HaraldXMagnusXAndreassenXXX_1207896387_1207896406.jpg

Her med Breitling, vel, på reim
2128005.jpg
 
Daytona med tikkende sekundviser på butikk medarbeider i ein klesbutikk dama drog meg med inn i ;)
 
Spottet victorinox I.N.O.X med svart skive og Rolex DJ med blåskive på sidemenn ved gårsdagens visning av nyeste Mission impossible filmen i Asker
 
Spottet en familiefar med Panerai på gummi på "Verdens Kuleste Dag" på Akershus festning lørdag, uten å være skråsikker så mener jeg at han talte italiensk :)
Spottet JlC Master Compressor på grå skinnreim ved samme anledning på norsk småbarnsfar.
 
Gikk forbi Dressmann på Storo storsenter i dag. En av disse sølvrevene av noen modeller, på en reklameplakat, sportet en Rolex SD. Den koster vel like mye som alle varene i butikken til sammen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen
Rolex sub på journalist i Stavanger Aftenblad som intervjuet meg på lørdag og Rolex pepsi på eier av rå Insignia OPC på samme biltreff som jeg var på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
Ble spottet av en kollega, og han hadde en Daydate i stål med hvit skive og romertall.. Ganske kul :) Viser seg at han har flere klokker og også vært i gamet en stund :)


EDIT: Hvitt gull er det vel kanskje.
 
Finnes kun i edle metaller så må nok være det ja :) (med mindre det er platinum med lys blå skive? sikle...)