Skulle gjerne vært vitne når det "snikbildet" der ble tatt av en helt "fremmed". Telefonen må jo ha vært rett over "skrittet" på "offeret"
Skulle gjerne vært vitne når det "snikbildet" der ble tatt av en helt "fremmed". Telefonen må jo ha vært rett over "skrittet" på "offeret"
Ha ha ha ! Får noen indre bilder her nå, hvor du nærmest legger hodet i fanget på offeret!Ja, det var litt pinlig... Var redd for å bli oppdaget
En kollega av meg det Rolex er godt representert i butikken med både min og hans SubSub TT på hyggelig selger på Expert Sarpsborg i går.
Ha ha ha ! Får noen indre bilder her nå, hvor du nærmest legger hodet i fanget på offeret!
Jeg er imponert over snikfotograferingen som foretas. Det er ofte jeg har lyst til å fotografere litt i smug (ikke bare klokker) men jeg tør rett og slett ikke.
Kommer vel helt an på hvorfor en havner på nettet. Hadde vel ikke hatt noe imot at klokken/skoene/bilen etc havner på ett nett for positiv oppmerksomhet. Men om jeg skal ta bilde av en klokke spotting eller blir tatt bilde av er det å foretrekke at ansiktet ikke er med på bilde.Det jeg syns er værst er hvis noen oppdager at de har blitt tatt bilde av, ved at de finner bildet på nettet
Hva tenker dere om dette?
Kommer vel helt an på hvorfor en havner på nettet. Hadde vel ikke hatt noe imot at klokken/skoene/bilen etc havner på ett nett for positiv oppmerksomhet. Men om jeg skal ta bilde av en klokke spotting eller blir tatt bilde av er det å foretrekke at ansiktet ikke er med på bilde.