Klokkespotting

Detta är bara sååååå fel.,

Och nu är 15400 borta på listan också :mad:

Beklagar om jag förstörde någons ap drömmar nu :D:D;)

thr_jj_redick_a_l.jpg

JJ Reddick, NBA spiller for LA Clippers.

He also has a wealth of knowledge. If you talk watches with Redick, you wind up hearing about the solid 18-karat rose gold movement in his F.P. Journe Chronometre Bleu; the luminous display of the radioactive tritium on the dial of his blacked-out IWC 3705; and how he puts his black-and-blue Rolex GMT ("I honestly think it's the best modern Rolex") or one of his Pateks to work as he cranks out push-ups on hotel-room floors during road trips.

Resten av samlingen..

THR_JJ_Redick_3_embed%20copy.jpg

THR_JJ_Redick_4_embed%20copy.jpg
THR_JJ_Redick_2_embed%20copy.jpg

Anestesilege Anders på TVNorge programet "Barneavdelingen" hadde svart Explorer på Nato..
Nokon som kjenner seg truffe?

Rolex (ikke dykker/explorer og dermed utenfor mitt kompetanseområde) på begge to jeg nettopp har kjøpt hus av på kontraktsmøte i dag. Det var nok et tegn, så da var det bare å ta seg en tur på Bjerke, men konstanterte dessverre at også den nye Sea-Dwelleren er for liten for meg :( Men jeg tror likevel det huset krever noe mer enn Helson Shark Diveren (42) jeg har brukt i det siste, så tenker Tudor Heritage Ranger kan passe :)

Da har du saftige armer, for den sitter fint på meg og mitt 20cm håndledd!
He he! Det er vel dette som er fascinasjonen med denne hobbyen/livsstilen... Jeg vet ikke hvorfor Sean Connery i sine glansdager kan komme unna med en liten "gammeldags" sub, mens jeg selv etter et år med Sea Dweller ikke ble komfortabel med størrelsen... Explorer II som jeg spottet på min egen arm i samme slengen sitter som et skudd derimot!

Speedmaster med tropical-dial på Saigons fremste skredder.;)
Observerte den flotte patinerte skiven mens målebåndet hans snek seg farlig nær mine edle deler. :confused:

• Liker
Reaksjoner: TimJ