Klokkespotting

SER flink og snill ut?! Nei altså, nå gir jeg opp #mannfolkass^2
Ser du bort i fra "jakt antrekket" hennes, så var det jo et flott ur som vi ikke så ofte ser på jenter - dessverre.
Kanskje det var derfor hun var "flink" og i tillegg snill som kanskje lot @uret få prøve det:)
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Ser du bort i fra "jakt antrekket" hennes, så var det jo et flott ur som vi ikke så ofte ser på jenter - dessverre.
Kanskje det var derfor hun var "flink" og i tillegg snill som kanskje lot @uret få prøve det:)[/QUOTE

Takk for oppklaringen @Gin Enig i at uret er flott. Jeg konkluderer uansett med at mann er mann og pupp er pupp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Gin
Skuffende dårlig fokus på klokken, @uret

IMAG1116_zpsmkdgauts.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Norwegian Oslo Bergen første rad nå: en superfin plexi Datejust på skinnrem med ekstra-patinert gull bezel.
 
En meget opptatt tennis-funksjonær med meget flott AP15300 på Heming:) (prøvde å få kontakt, men du var for langt inni en tlf.samtale)

Du skulle prøvd hardere @Genta
Hadde alltids klart å få til noen minutter med deg. ;)

Førøvrig mye flotte klokker på Heming i dag.
16570 på olivengrønn nato, PAM312/320 og en Panerai med hvit skive.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og andres
Du skulle prøvd hardere @Genta
Hadde alltids klart å få til noen minutter med deg. ;)

Førøvrig mye flotte klokker på Heming i dag.
16570 på olivengrønn nato, PAM312/320 og en Panerai med hvit skive.

Ja, kunne prøvd hardere, men var selv meget opptatt med et fotballag av 5-åringer:) Alltid mange flotte klokker på Heming. Jeg så også den sorte 16570'n på grønn nato, flott kombo!
 
  • Liker
Reaksjoner: Wangensten
Rolex Coke og Rolex "Skavlan" på to kammisår i enden av Risbekkveien, på vei mot Sognsvann eller Trosterudveien. Må jo være noen her inne???