Dårlig bilde, men Rolex Milgauss med svart skive og grønt glass på en av tilskuerne på lagkampen vi spilt i Kristiansand i dag. For the record vant vi 5-1, deilig å være hjemme igjen etter 660km med dårlig E18 og mange timer på banen
Du har valgt deg gode vennerMye snacks rundt omkring i Barcelona, men jeg har ikke nerver til å snikfotografere fremmede. Spesielt ikke på stranda Så da blir det bilder av kompisene mine i Klokkespotting-stil:
Helt enig. Man må få ta et bilde skal det være fullverdig spottig.Ser flere poster observasjoner uten bilde, noe jeg mener er en uting, men jeg slenger meg på med en bevisløs observasjon - Seiko MM300 på barnehagefar ved sommerfest i barnehagen.
Yay : Søt kollega. Gianni Agnelli. Dykker/spesialsoldat eller Grand Prix kjører fra 60 tallet.Klokke utpå skjorte/genser. Yay or nay? Ikke så ille på min kvinnelige kollega. ]
Jeg ser Maestro Jan Vardøen har en Seamaster Professional, som han alltid har bak på håndleddet.
Yaris? Kona hadde en slik, men en Paneristi??Sølvfarget Yaris med Paneristi merket i bakruten observert på Coop Slependen ikveld! Må jo være noen her?