Klokkespotting

Alex Jones med en Oris Divers 65 "Deauville Blue" :cool:
Alex Jones.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Minner meg om den gangen WatchTime kjørte samlerprofil på Glenn Beck for sikkert snart 10 år siden. Det ble et helvetes leven fra leserne etterpå :D
Hvis folk var så hårsåre for 10 år siden kan jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd den dag i dag! Hihi :D

Noen ganger er en klokke bare en klokke ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Minner meg om den gangen WatchTime kjørte samlerprofil på Glenn Beck for sikkert snart 10 år siden. Det ble et helvetes leven fra leserne etterpå :D
Hvis folk var så hårsåre for 10 år siden kan jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd den dag i dag! Hihi :D

Noen ganger er en klokke bare en klokke ;)
Wikipedia skriver om Glenn Beck: «Etter Skytingen på Utøya i 2011 sammenlignet Beck AUF med Hitlerjugend. Valgforsker Frank Aarebrot reagerte med å omtale Beck som fascist.» Den som har sett konspirasjonsteoretikeren Alex Jones i aksjon vil vite at han også jevnlig spyr ut av seg motbydeligheter.

Noen klokker er det like greit å overse.
 
Wikipedia skriver om Glenn Beck: «Etter Skytingen på Utøya i 2011 sammenlignet Beck AUF med Hitlerjugend. Valgforsker Frank Aarebrot reagerte med å omtale Beck som fascist.» Den som har sett konspirasjonsteoretikeren Alex Jones i aksjon vil vite at han også jevnlig spyr ut av seg motbydeligheter.

Noen klokker er det like greit å overse.

Beck sitt utsagn er definitivt usmakelig og lite sensitivt, men nøyaktig hvor "ille" det er, syns jeg er åpent for diskusjon. At barn på 15 år skal dras inn i politikken og indoktrineres via disse ungdomspartiene, syns jeg personlig er helt forferdelig. Det er intellektuelt overgrep mot barn IMHO.
 
At barn på 15 år skal dras inn i [sett inn type religion] og indoktrineres via disse [sett inn type gudshus], syns jeg personlig er helt forferdelig. Det er intellektuelt overgrep mot barn IMHO.

Sånn!
Gjelder forøvrig også alle tilbydere av "fakta" som ikke baserer seg på solide forskningsresultater gjengitt i anerkjente publikasjoner.

Apropos. Kiril rocker Breguet. Eller ikke...?
russia1-jumbo.jpg
 
Redigert: