Spottet en Royal Oak Tourbillon i roségull her i Berlin. Med tikkende sekundviser
Dead beat??
Spottet en Royal Oak Tourbillon i roségull her i Berlin. Med tikkende sekundviser
Dead beat??
Alex Jones med en Oris Divers 65 "Deauville Blue"
Vis vedlegg 53979
Hvis folk var så hårsåre for 10 år siden kan jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd den dag i dag! HihiMinner meg om den gangen WatchTime kjørte samlerprofil på Glenn Beck for sikkert snart 10 år siden. Det ble et helvetes leven fra leserne etterpå
Minner meg om den gangen WatchTime kjørte samlerprofil på Glenn Beck for sikkert snart 10 år siden. Det ble et helvetes leven fra leserne etterpå
Wikipedia skriver om Glenn Beck: «Etter Skytingen på Utøya i 2011 sammenlignet Beck AUF med Hitlerjugend. Valgforsker Frank Aarebrot reagerte med å omtale Beck som fascist.» Den som har sett konspirasjonsteoretikeren Alex Jones i aksjon vil vite at han også jevnlig spyr ut av seg motbydeligheter.Hvis folk var så hårsåre for 10 år siden kan jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd den dag i dag! Hihi
Noen ganger er en klokke bare en klokke
Noen klokker er det like greit å overse.
Wikipedia skriver om Glenn Beck: «Etter Skytingen på Utøya i 2011 sammenlignet Beck AUF med Hitlerjugend. Valgforsker Frank Aarebrot reagerte med å omtale Beck som fascist.» Den som har sett konspirasjonsteoretikeren Alex Jones i aksjon vil vite at han også jevnlig spyr ut av seg motbydeligheter.
Noen klokker er det like greit å overse.
At barn på 15 år skal dras inn i [sett inn type religion] og indoktrineres via disse [sett inn type gudshus], syns jeg personlig er helt forferdelig. Det er intellektuelt overgrep mot barn IMHO.
Sånn!
Gjelder forøvrig også alle tilbydere "fakta" som ikke baserer seg på solide forskningsresultater gjengitt i anerkjente publikasjoner.
Apropos. Kiril rocker Breguet. Eller ikke...?
Religiøse ledere og klokkene deres burde ha en egen tråd!Sånn!
Gjelder forøvrig også alle tilbydere av "fakta" som ikke baserer seg på solide forskningsresultater gjengitt i anerkjente publikasjoner.
Apropos. Kiril rocker Breguet. Eller ikke...?