Klokkespotting

Spotter en Hublot BB på armen til den egyptiske presidenten
Hosni Mubarak på forsiden av dagens VG. Kanskje en ny
Hublot ambassadør:confused: ;)

Ser at programlederen på "Americas funniest homevideos" skifter klokke opptil flere ganger iløpet av Disney cruiset. Ikke tydet noen av dem dog.

Leste i rogalans avis, kom over dette bildet, solas damehåndballtrener med Audemars Piguet Royal Oak Offshore. Mon tro om denne er ekte, det er vel ikke klokken du trener med? :eek:
2b7ce018.jpg

Ser tilfeldigvis ut i stua hvor tv'en står på TV2. Der ser jeg Jan Thomas med noe som ser ut som en AP ROO.:eek:

Dama følger med på den nye Jan Thomas serien nå og ytrer følgende: "Er ikke det den klokken du har sett litt på?" Ufrivillig titter jeg bort på TV'n og spotter JT med AP ROO Navy:eek: Tidligere har vi vel spottet han med Sub??

Mye kan sies om karen, men god smak i klokker har han;)

Edit: Der var du kjapp UJU:p

hehe, dessverre titter denne "mannen" opp på tv til stadighet. Har sett han med vanlig sub og kermit i REKLAMER! Ta det med ro Mogens.

Tilfeldigvis og "dama ser på.."...

Gutter - dere har et seriøst holdningsproblem!

Som bevis har jeg klokkeslettet innlegget mitt ble postet. Jeg kan derfor ikke ha vært foran tv'en.;)

Jeg har jo selvsagt tatt opp programmet på pvr'en slik at jeg kan se Jan Thomas om og om og om og om igjen etter at kona har lagt seg...:p