Ny dag i Legoland. Masse smartklokker, men et par sorte sub'er, en Kermit og en Hublot av et slag på karen foran meg under stupeshowet.
Retning Lysaker? Kan jaggu ha vært meg. 10 poeng for bildet! PS: dressen er i så fall dessverre ikke rosaFin solbleket Rolex Pepsi på toget
Vis vedlegg 105451
dressen er i så fall dessverre ikke rosa
Haha - setter rosa dress på ønskelisten! Én norsk sommer til så er nok pepsi-rød blitt pepsi-rosaLitt skuffet nå.
Så, middelaldrende kvinner med MK-veske er målgruppen?Spottet en Von Doren Grandmaster-bærer i det fri.
Fikk ikke tatt bilde av uret dog.
Vis vedlegg 105647
Hulk på sammenkomst på Frogner i kveld.
Vis vedlegg 105765
@Wangensten har nok vært på Frogner i Sørum kommune.Bib och Tuborg! Frogner är inte var det har varit
Her får du toppkarakter for innsatsFulgte etter en mann på polet i dag. På vei inn oppdaget jeg en stor rund Patek logo på reima. Som denne (fra nettet). Vis vedlegg 105822
Jeg tok flere bilder men ble hindret at at han var rask, og at telefonen ringte midt i den beste fotomuligheten..
Dette er de beste bildene.
Vis vedlegg 105823
Vis vedlegg 105824
Det er normalt å holde på sånn, ikke sant?
Særdeles bar den køen derSnikk tatt i bar kø.
Vis vedlegg 105526
Spotta også en svart Explorer II på grønn NATO på Øya i dag. Var ikke smooth nok til å ta bilde...Dobbelspotting på øyafestivalen, to kompiser som rocka en IWC Portugese Cronograph og Breitling Navtimer der...
Vis vedlegg 105842