Spottet noe som kan ligne på en 233 på fotballtrening i Sædalen nå.
Kan jeg spørre hvor? Bor på østlandet selvVar i kontakt med to personer på et vinmonopol på Østlandet. Begge hadde Rolex Submariner! Fikk sneket til meg et bilde av karen i kassa
Vis vedlegg 157088
Freskt halskjede hohoYachtmaster med Rhodium skive og blå visere. Observert på Sola flyplass nå.
Noe av det vakreste som finnes!
Mye som skurrer.
Mye som skurrer.
Haha, nei « hyggelig italiener» tviler jeg ikke på. Jeg reagerte først på aftermarket-lenken som er overraskende på en freccione straight second hand og videre på den kunstige bevel-poleringen en vanligvis finner på vintage replika. Resten blir for vanskelig å bedømme på grunn av bildekvaliteten. Varsellampene lyser.Foruten "Hyggelig italiener", hva annet er det du ser som skurrer?
Jeg har lite peiling på, så setter pris på info. Det var et par ting jeg stusset på, men har som sagt lite erfaring med gamle klokker.
Haha, nei « hyggelig italiener» tviler jeg ikke på. Jeg reagerte først på aftermarket-lenken som er overraskende på en freccione straight second hand og videre på den kunstige bevel-poleringen en vanligvis finner på vintage replika. Resten blir for vanskelig å bedømme på grunn av bildekvaliteten. Varsellampene lyser.